باربری کامیون تریلی تهران

باربری کامیون تریلی تهران

شرکت باربری حمل و بار در امر باربری کامیون تریلی تهران به شهرستان در خدمت عزیزانی می باشد که برای ارسال بار خود با حجم بالا ، نیاز به ماشین های باربری کامیون و تریلی در انواع مختلف دارند .

ناوگان این شرکت باربری دارای ماشین هایی با تناژهای مختلف از جمله کامیون تک و جفت ، تریلی کفی ، تریلی لبه دار ، تریلی چادری یا تریلی ترانزیت می باشد .

بنابر این اگر نیاز به باربری کامیون تهران ، باربری تریلی کفی ، باربری تریلی لبه دار ، باربری کامیون تک و جفت و نیز باربری با تریلی ترانزیت دارید ، می توانید با تماس با شرکت باربری حمل و بار درخواست خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن ، خودروی درخواستی شما به محل بارگیری اعزام شود .

 

 

 

نرخ کرایه کامیون تریلی

 

با توجه به شرایط موجود اقتصادی در کشور و نوسان روزانه کرایه تریلی کفی و چادری و نرخ کرایه کامیون تک و جفت ، از درج جدول نرخ کرایه های مربوطه در این صفحه خودداری کرده و مجبور به حذف آن شده ایم . چرا که ویرایش روزانه آن امکان پذیر نیست .

لذا برای اطلاع از قیمت باربری با کامیون تریلی تهران به شهرستان می توانید با کارشناسان شرکت حمل و نقل تماس بگیرید و قیمت روز خدمات باربری را استعلام بگیرید .

 

 

 

شماره تماس باربری کامیون تریلی تهران

 

09125686201

09120191423

09357326006

 

 

برای ارسال آنلاین درخواست خود می توانید از فرم زیر استفاده نمایید .

 

فرم درخواست ثبت سفارش آنلاین

این شرکت در امر باربری تریلی کرج نیز فعالیت دارد و می تواند علاوه بر باربری تهران ، در زمینه باربری کرج نیز مشتریان گرامی را یاری دهد .

 

خدمات باربری کامیون تریلی تهران

 

باربری کامیون تک و جفت

کامیون باربری برای حمل بارهای مختلف از جمله حمل اثاثیه منزل ، حمل بارهای سنگین به کمک لیفتراک و … استفاده می شود .

باربری تریلی کفی

باربری با تریلی کفی ، علاوه بر بارگیری از بالا توسط جرثقیل ، امکان باربری از بغل را نیز دارد . برای حمل بارهای سنگین از جمله آهن آلات ، دستگاه های صنعتی بزرگ ، ماشین آلات کشاورزی و رول های پروفیل و … آماده همکاری با کارخانجات و واحدها و شهرک های صنعتی هستیم .

باربری تریلی ترانزیت

ارسال بارهای تجاری به مرزها یکی از پرکاربرد ترین حمل و نقل هایی است که توسط تریلی ترانزیت یا تریلی چادری انجام می گیرد . این نوع باربری قابلیت پلمپ را نیز دارد .

باربری تریلی بغلدار در باربری کامیون تریلی تهران

تریلی بغلدار هم برای بارهایی که به صورت فله ای بارگیری می شود و نمی توان آن ها را در تریلی کفی بارگیری کرد ، استفاده می شود . درب های این نوع تریلی از بغل باز می شود .

پس برای ارسال هر نوع بار به اقصی نقاط ایران می توانید با شرکت باربری و حمل و نقل حمل و بار تماس بگیرید و از خدمات این شرکت استفاده نمایید .

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 − هفت =

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما