حمل دارو با نیسان یخچال دار

حمل دارو با نیسان یخچال دار

چه داروهایی را باید در وانت های یخچال دار حمل کرد؟

در این مطلب مواردی را با شما خوانندگان عزیز در میان می گذاریم تا متوجه شویم چگونه و چرا باید برای حمل و نقل موادغذایی و دارویی و یا به صورت کلی هرآنچه که در دمای معمولی فاسدشدنی است و یا خواص خود را از دست میدهد با ماشینهای یخچال دار صورت بگیرد. اگر مطمئن نیستید که چه داروهایی باید در یخچال نگهداری شوند، این پست نشان می‌دهد که کدام داروها باید در وانت‌های یخچال‌دار حمل شوند. همه کسانی که با حمل و نقل دارو سر و کار دارند باید بدانند که کدام داروها باید در دمای تعیین شده حمل شوند و اگر اینطور نباشد چه اتفاقی می افتد

حمل و نقل و پزشکی

حمل دارو با نیسان یخچال دارداروها باید در دمای مناسب حمل شوند، زیرا به حفظ یکپارچگی و کاهش احتمال فساد کمک می کند. حتی بعضی از داروها شرایطی دارند که باید علاوه بر این که در یخچال حمل و نگهداری شوند دمای حمل و نگهداری نیز مهم است . بسیاری از داروهای تزریقی در یخچال نگهداری میشوند از جمله واکسنها نیز از مواردی هستند که در یخچال نگهداری میشوند و برخی از داروها تا چند دقیقه قبل از مصرف نیز درون بخچال هستند و حتی برای مصرف در ظروف یخ جابجا میشوند. بدین ترتیب با اهمیت این موضوع پی خواهید برد چرا حمل و نقل با وانت یا نیسان یخچال دار برای دارو یک مورد حیاتی است و غیرقابل اجتناب . برخی از داروهایی که باید در ون یخچال حمل شوند عبارتند از: مایعات آنتی بیوتیک، انسولین، تزریقات و قطره های چشمی.

 

اگر دارو در یخچال نگهداری نشود چه اتفاقی می افتد؟

اگر داروی خاصی در حین حمل و نقل به درستی در یخچال نگهداری نشود، می تواند به سرعت منقضی شود. این می تواند دارو را کمتر مؤثر یا حتی سمی کند. همه داروها نشان نمی‌دهند که در دمای نامناسب نگهداری شده‌اند. با این حال، برخی از علائم می تواند شامل بوی خنده دار، تغییر رنگ یا ترک خوردن باشد.

 

علائم قابل مشاهده از نگهداری نشدن دارو در دمای مناسب ممکن است برجسته نباشد، به همین دلیل است که دارو باید از همان ابتدا در دمای مناسب حمل شود

داروی آسیب دیده

یک داروساز می‌تواند تشخیص دهد که آیا دارو در معرض دمای نامناسبی قرار گرفته است، بنابراین، اگر شک دارید که دارو به اشتباه حمل شده است، با داروساز خود تماس بگیرید. سپس داروی آسیب دیده به طور مناسب دور ریخته می شود.

 

 

 

 

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + = هشت

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما