صدور بارنامه دولتی وانت نیسان

صدور بارنامه دولتی وانت نیسان

امروزه به علت شرایط اقتصادی اکثر افراد به دنبال باربری با وانت بار و وانت نیسان به علت قیمت بسیار مناسب تر می باشند؛ قوانین و ضوابطی در حمل بار با وانت نیسان از سوی دولت تعیین شده است که برای حمل و نقل بار با این خودرو ها به نفع مشتری می باشد. یکی از این قوانین صدور بارنامه دولتی است که این قانون خیال شمارا جهت قانونی بودن وانت و نیسان باربری راحت تر می کند. شرکت باربری حمل و بار یکی از معتبر ترین شرکت های حمل و نقل است که تمامی خدمات حمل و باربری را با مجوز و صدور بارنامه ی معتبر و بهترین قیمت انجام می دهد.

بارنامه دولتی وانت نیسان:

طی این قانون راننده وانت نیسان موظف است پیش از حمل و نقل بار برای گرفتن بارنامه اینترنتی اقدام کند و تمام اطلاعات را به صورت قانونی در اختیار سامانه بارنامه وانت بار قرار دهد.برای همین افراد متفرقه و سودجو دیگر نمی توانند سر مشتری را کلاه بگذارند و بار شما را از مسیر درست خارج کنند و همه چیز تحت نظر قانون شکل میگیرد.

حمل بار با نیسان به شهرستان با بارنامه دولتی در شرکت حمل و بار:

یکی از پر استفاده ترین خدمات وانت و نیسان ها، حمل بار نیسان و وانت به شهرستان می باشد. چند سالی است که حمل بار به شهرستان مستلزم وجود صدور بارنامه ی دولتی و قانونی می باشد. در انتخاب شرکت باربری برای انتقال بار با وانت باید به چند فاکتورمانند: توجه به لیست بار ،توجه به بارنامه قانونی و مدارک و مجوز فردی که برای حمل بار با وانت به شهرستان اعزام شده است؛ توجه ویژه نمایید که به جرات می توان گفت شرکت حمل و بار تمامی فاکتورهای گفته شده را در حمل بار با وانت دارا می باشد.

آیا حمل بار با وانت بین شهری مستلزم دریافت بارنامه دولتی است؟

بله. باید این را گفت که چند ماهی است که قانون دریافت بارنامه وانت نیسان برای حمل بار بین شهری تصویب شده است. برای انتخاب شرکت باربری برای انتقال بار با وانت باید به چند فاکتورمانند:جنس بار مورد حمل و یا وزن و اندازه آن در قیمت حمل بار با نیسان و همین طور میزان مسافتی که باید طی کند و بارنامه و مدارک راننده ی باربر توجه ویژه ای نمایید.

آیا صدور بارنامه دولتی بر نرخ کرایه باربری وانت نیسان تاثیر می گذارد؟

خیر. دریافت بارنامه الکترونیکی و دریافت بارنامه وانت اقدامی است که به اجبار باید از طرف راننده یا شرکت باربری انجام گیرد و قیمت بارنامه وانت جزو هزینه های باربری پیش تر محاسبه شده است و لازم نیست که به صورت جداگانه محاسبه گردد .این موضوع طبیعتا نباید تاثیری بر قیمت و هزینه های حمل و باربری با وانت نیسان بگذارد.در غیر این صورت بهتر است به فرد یا شرکت معتبر دیگری مانند شرکت حمل و بار که یکی از معتبر ترین شرکت های حمل و باربری است، برای حمل بار با نیسان و وانت مراجعه فرمایید.

سه روش اخذ بارنامه وانت با کارت هوشمند:

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه راننده و ناوگان وانت در کشور برای حمل بار و دریافت سهمیه سوخت، باید بارنامه دریافت کنند، گفت: راننده ها برای دریافت کارت هوشمند خود و وانت ها، اقدام کنند.

غلامحسن دغاغله گفت: در راستای ساماندهی وانت بارها و افزایش ایمنی تردد این ناوگان در جاده ها، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضوابط فعالیت ناوگان و راننده وانت بارها را ابلاغ کرده که تعدادی از رانندگان وانت بارها از بارنامه برای حمل بار در جاده ها، استفاده می کنند.

دغاغله افزود: سهمیه هایی برای ناوگان وانت بار کم مصرف و پرمصرف (ماهانه 300 لیتر و 400 لیتر) در نظر گرفته شد که این سهمیه سوخت بر اساس پیمایش و طبق اسناد حمل برای آنها اختصاص یابد.

وانت بارها فقط در صورت دریافت بارنامه سهمیه سوخت پیمایشی می گیرند:

وی ادامه داد: ضرورت دارد از ابتدای بهمن ماه، وانت بارهایی که در جاده های بین شهری تردد می کنند، اسناد حمل یعنی بارنامه دریافت کنند و در صورت دریافت بارنامه، تردد آنها ثبت و پیمایش آنها محاسبه می‌شود و معادل آن پیمایش سوخت به ناوگان وانتی اختصاص می یابد.

وانت دار ها برای گرفتن کارت هوشمند ناوگان و راننده هر چه سریع تر اقدام کنند:

دغاغله افزود: لازمه گرفتن سند حمل و بارنامه برای ناوگان وانت بار، داشتن کارت هوشمند ناوگان و کارت هوشمند راننده است؛ متقاضیان می توانند به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان ها و یا نمایندگی ادارات کل ما در همه نقاط کشور و همچنین پایانه های بار مراجعه کنند تا با ارائه مدارک رسید کارت هوشمند دریافت کنند.

وی اضافه کرد: در راستای سهولت متقاضیان، آنها می توانند به سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مراجعه کنند، بخشی در سایت بابت کارت هوشمند وانت بارها در نظر گرفته شده است، متقاضیان با ارائه مدارک، تقاضای خود را ثبت کنند آنجا هم نوع مدارک مورد نیاز درج شده است؛ همچنین آدرس بیش از 3‌هزار مرکز صدور کارت هوشمند سوخت ثبت شده است که می توانند به آن مرکز که نزدیک تر به محل سکونت خود است انتخاب کنند و با اخذ آدرس و شماره تلفن به آنجا مراجعه کنند.

امکان اخذ بارنامه از 4400 شرکت حمل و نقلی و شعب آنها:

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پاسخ به این سؤال که اگر ناوگان وانتی، کارت هوشمند دریافت کرد و بخواهد بارنامه دریافت کند، باید چگونه عمل کند؟ توضیح داد: از آن منظر که تردد در جاده های برون شهری برای ناوگان بار وانت، مستلزم دارا بودن بارنامه است ما 3 مورد را در این باره پیش بینی کرده ایم.

وی افزود: 4400 شرکت حمل و نقل به همراه شعب آنها، در سطح کشور داریم، این شرکت ها در همه جای کشور پراکنده هستند و وانت بارها جهت گرفتن بارنامه می توانند به همه این دفاتر و شعب مراجعه کنند.

امکان اخذ بارنامه وانت از شرکت های وانت بار مستقر در میادین و مراکز عمده وانت باری:

دغاغله اضافه کرد: از سوی دیگر به تعدادی شرکت وانت بار مجوز صدور بارنامه داده ایم، اینها اتحادیه های وانت باری هستند که در میادین و مراکز عمده وانت باری مستقر هستند و این در راستای سهولت دسترسی ناوگان وانتی به بارنامه است.

استقرار شرکت های حمل و نقل در محل تجمع وانت بارها:

وی افزود: همچنین در ماه گذشته، بخش نامه ای به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ابلاغ کردیم مبنی بر اینکه در هر جایی که تشخیص دهند تجمع بار و وانت بار است و لزوم اخذ بارنامه وجود دارد، آنجا شرکت حمل و نقلی مستقر کنند و بارنامه وانت باری صادر شود

جمع بندی:

معمولا برای انتقال و حمل بارهای سنگین به نقاط مختلف، احتیاج به یک بارنامه رسمی و دولتی می باشد. این مقوله برای حمل بار با وانت و نیسان هم یکسان است و شرکت حمل و بار موظف است که بارنامه صادر کند که شرکت حمل و بار معمولا در تمامی خدمات حمل و نقلی خود علی الخصوص حمل بار وانت نیسان این کار را انجام می دهد.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ چهار = 8

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما