هزینه و قیمت حمل بار

قیمت حمل بار

برآورد و پیش بینی هزینه های باربری یکی از دغدغه های اصلی هر فردی در اسباب کشی است. بسیاری از افراد علاقمند هستند که هزینه و قیمت حمل بار را پیش از عقد قرارداد با شرکت باربری بدانند. به طور دقیق هیچ شرکت باربری نمی تواند هزینه و قیمت دقیق حمل بار را به مشتری اعلام نماید. اما برخی از شرکت های حمل و نقل کلاه بردار نیز هستند که هزینه و قیمت حمل بار را با نرخ پایین تر به مشتری اعلام کرده و در عوض خدمات بی کیفیتی را نیز به مشتریان ارائه می دهند.

شرکت ها می توانند نرخ حمل بار را با توجه به فاکتورهای خاصی که در ادامه به معرفی آن می پردازیم، محاسبه کرده و به صورت تقریبی به مشتری اعلام نمایند.

برای اطلاع از قیمت‌ های حمل بار با شماره تلفن 55223002-021 تماس گرفته شود

فاکتورهای موثر بر هزینه و قیمت حمل بار

1- هزینه بسته بندی بار
یکی از فاکتورهای بسیار موثر بر افزایش قیمت حمل بار در اسباب کشی ها، هزینه بسته بندی انواع بار است. انتخاب این آیتم کاملا اختیاری است و شما می توانید با پرداخت هزینه، بسته بندی لوازم خود را بر دوش نیروی حرفه ای شرکت حمل و بار بگذارید. با انتخاب این آیتم، نیروی ماهر شرکت حمل و بار، مواد بسته بندی تخصصی را برای بسته بندی وسایل شما به همراه خود می آورند و عمل بسته بندی لوازم را به صورت کاملا تخصصی در کمترین زمان انجام می دهند.

2- تعداد کارگرها برای اسباب کشی و حمل بار
یکی از مهم ترین عوامل برای برآورد هزینه ی حمل مواد پروتئینی، تعیین تعداد کارگر مورد نیاز در اسباب کشی است.به طور کلی هرچقدر در اسباب کشی خود از تعداد کارگر بیشتری بهره ببرید ، هزینه ی اسباب کشی شما نیز بالاتر می رود .گاهی اوقات نیز برخی از شرکت های باربری این هزینه ها را به عنوان هزینه ی کار محاسبه می کنند و از شما هزینه ی اضافی بابت افزایش تعداد کارگر دریافت نخواهند کرد.

3- هزینه حمل بار و حمل و نقل
مهم ترین بخش در اسباب کشی، حمل و نقل بار است. هزینه حمل و نقل بار و حمل انواع دارو شامل: هزینه مصرف سوخت در ترانزیت نیز می باشد .علاوه بر این هزینه های حمل نقل بار و لوازم به نسبت وسیله نقلیه مورد استفاده، متفاوت خواهد بود .

4- هزینه های اضافی حمل بار
هزینه اضافی به یک سری خدمات اضافی و اختیاری در حمل و باربری لوازم تلقی می شود. این موارد شامل بیمه ی حمل و نقل و باربری، چیدمان لوازم، سرویس مونتاژ، سرویس انبارداری و اجاره ی انبار و ذخیره سازی، جابجایی موتورسیکلت و حمل و نقل ماشین می باشد که شما می توانید از این سرویس ها با توجه به نیاز خود و پرداخت هزینه ای مصوب بهره ببرید.

5- مقدار حجم وسایل در اسباب کشی
شاید متعجب شده باشید اما این را باید گفت که مقدار حجم وسایل شما در برآوردن هزینه های حمل بار و اسباب کشی، فاکتوری بسیار مهم تلقی می شود. قطعاً جابجایی و حمل بار لوازم بزرگتر گران خواهد بود و تعداد جعبه های لوازم برای جابجایی نقش بسیار مهمی در هزینه ها خواهد داشت.

6- فاصله بین مبدا فعلی و مقصد نهایی
مقدار فاصله بین مبدا فعلی و مقصد نهایی یکی از فاکتورهای بسیار مهم در برآورد هزینه های یک اسباب کشی به حساب می آید. طبیعتا طی کردن مقدار مسافت بیشتر در اسباب کشی، هزینه های بالاتری را برای دستگاه های حمل و نقل و جابجایی خواهد داشت و قطعا طی کردن مقدار مسافت کمتر در اسباب کشی، موجب کاهش هزینه ها و کاهش نرخ حمل و بار می شود. پس به شما توصیه می کنیم حتما هنگام برنامه ریزی بودجه اسباب کشی، به این فاکتور توجه ویژه ای داشته باشید.

7- میزان و مواد مورد استفاده شده در بسته بندی
همانطور که در بالاتر گفتیم حجم و وزن کل اقلام در حمل بار بر هزینه جابجایی تأثیر گذار می باشد. دلایل تاثیر این موضوع نیز موارد زیر می باشد:

  •  اولین علت این است که جمع آوری حجم زیادی از وسایل برای جابجایی، زمان بیشتری از کارگران صرف خواهد کرد.
  •  دومین علت نیز این است که در جابجایی حجم بیشتر لوازم از وسایل بسته بندی و جعبه های بیشتری باید بهره برد.

پس این فاکتور می تواند بر کیفیت و کمیت مواد بسته بندی و جعبه ها نیز روی هزینه خدمات جابجایی و بسته بندی تأثیر مستقیم بگذارد. همانطور که می دانید قطعا لوازم بسته بندی با کیفیت بالا قیمت های بالاتری داشته باشد و هزینه های حمل بار شما به شدت افزایش پیدا کند .

8- اندازه وانت بار و نوع کامیون برای حمل و نقل
انتخاب نوع خودرو و اینکه کامیون و یا وانت بار برای جابجایی لوازم شما لازم است، یکی از مهم ترین عوامل در تعیین هزینه ها و قیمت حمل بار می باشد. طبیعتا کامیون های بزرگتر هزینه های بالاتری را در اسباب کشی شما شامل می شود. بنابراین کامیون های کوچکتر مورد نیاز جهت جابجایی نیز، نرخ ارزانتری خواهند داشت.

هزینه و قیمت حمل بار شرکت باربری حمل و بار چگونه محاسبه می شود؟

شرکت حمل و بار یکی از معتبر ترین شرکت های باربری تهران و ارائه دهنده ی خدماتی همچون: حمل بار با وانت نیسان، بارنامه دولتی سبک و سنگین، بارنامه دولتی وانت نیسان و… می باشد. تمامی خدمات حمل و باربری انواع لوازم در شرکت حمل و بار تمام با نرخ رسمی اتحادیه و با توجه به فاکتورهای گفته شده محاسبه خواهد شد.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 − = یک

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما