باربری نیسان یخچالدار کرج

باربری نیسان یخچالدار کرج

اگر پیدا کردن باربری نیسان یخچالدار کرج و سایر شهر برای شما سخت هست، با ما همراه باشید تا شما را با  خدمات بی نظیر مجموعه حمل و نقل به ویژه نیسان های یخچالدار سطح شهر کرج آشنا کنیم.

از انواع وسیله های حمل و نقل باربری می توان به وانت، نیسان، کامیون و غیره اشاره کنیم که مقدار بار آن ها با توجه به وزن و شرایط متفاوت می باشد. البته گاهی برخی از بار ها به دلیل شرایط خاص مانند مواد غذایی و دارویی باید با ماشین های دارای سردخانه حمل و نقل شوند.

اما باتوجه به شرایطی که دارند تعداد این نوع خودرو محدود می باشند. اما از کجا می توانیم باربری نیسان یخچالدار پیدا کنیم؟

برای حمل بار های منجمد و سردخانه ای با حجم کم ، نیاز به نیسان های مجهز و یخچالدار بالای صفر می باشد  که این امر ، با تماس با شرکت باربری نیسان یخچالدار کرج میسر می شود .

شرکت باربری ماشینهای یخچالدار حمل و بار ، برای ارسال بارهای سردخانه ای شما عزیزان از کرج به اقصی نقاط ایران ، مجهز به انواع ماشین های کوچک و بزرگ یخچالدار می باشد .

برای حمل بار خود از تهران نیز می توانید با باربری نیسان یخچالدار تهران تماس بگیرید .

هزینه باربری نیسان یخچالدار کرج

کرایه نیسان یخچالدار به دلیل هزینه های زیاد مانند هرینه تهیه یخچال، افزایش میزان مصرف بنزین  و کم بودن تعداد این نوع وسیله باربری به مراتب از سایر خودرو ها بیشتر می باشد. اما در حالت کلی کرایه باربری نیسان یخچالدار کرج به عوامل متعددی مثل مسافت، میزان بار‌، نوع بار، زمان بارگیری بار و غیره بستگی دارد.

به عنوان مثال اگر قرار باشد  دونیسان یک مقدار مشخص گوشت و بستنی را به یک مقصد مشخص حمل کنند. هزینه ها شاید کمی متفاوت باشد، این تفاوت به دلیل نوع بار هست، زیر دمای نگهداری گوشت و بستنی باهم متفاوت می باشند.

مجموعه عظیم، حمل و بار برای احترام به مشتریان عزیز خود، با پایین ترین قیمت، مشغول به خدمات رسانی در سراسر کشور عزیزمان هست.

اجاره نیسان یخچالدار در حمل بار نیسان یخچالدار کرج

شرکت حمل و بار ، ناوگان خود را به صورت دربستی در اختیار مشتریان قرار می دهد . اما برخی از شرکت ها و باربری ها ، ماشین های خود را جهت اجاره ، ارائه می کنند .

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن حمل و نقل یخچالدار کرج تماس حاصل فرمایید .

شماره تلفن باربری نیسان یخچالدار کرج

برای ارسال بار توسط نیسان یخچالدار ، می توانید با دفتر حمل و نقل و باربری کرج تماس بگیرید :

02636712056

09125686201

برای ارسال آنلاین درخواست خود می توانید از فرم زیر استفاده نمایید .

فرم درخواست ثبت سفارش آنلاین

بار برای نیسان یخچالدار در تابستان به علت گرمای هوا به شدت زیاد می شود .

این امر ممکن است شرکت های حمل و نقل یخچالی را با مشکل کمبود ناوگان مواجه نماید .

شرکت حمل و بار این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در هر فصل و ماه روز از سال می توانید با خیال راحت بار سردخانه ای خود را به این شرکت بسپارید ؛

زیرا این شرکت دارای ناوگانی مجهز و کامل از نیسان های یخچالدار تا تریلی یخچالی می باشد و در تمام طول سال آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در امر حمل بار نیسان یخچالدار کرج است .

باربری یخچالدار تهران و باربری یخچالدار اصفهان نیز از دیگر خدمات شرکت حمل و نقل یخچالدار حمل و بار می باشد .

نرخ کرایه باربری نیسان یخچالدار کرج

باربری نیسان یخچالدار کرج

قیمت ماشین های یخچالدار به دلیل شرایط مختلف ، متغیر است .

برای اینکه بتوانید هزینه ارسال بار توسط نیسان یخچالدار را به نقاط مختلف کشور بدانید ، می توانید با دفتر شرکت تماس حاصل فرمایید .

کارشناسان ما در شرکت اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند .

لازم به ذکر است این شرکت تمام تلاش خود را کرده است تا تمامی نرخ ها در باربری  نیسان یخچالدار کرج به صورت کارشناسی شده و با کمترین تغییرات ممکن به مشتریان عزیز ارائه شود .

خودروهای یخچالدار در بابری حمل و نقل

شرکت بزرگِ حمل و نقل به منظور بهتر شدن کیفیت باربری اقلام فساد شدنی، انواع مختلف خودرو های، یخچالدار را به مجموعه خود  اضافه کرده است. از این خودرو ها و تفاوت آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بابری نیسان یخچالدار

 از این نوع خودرو به منظور حمل بار های با مقدار کم استفاده می شود و کرایه آن نسبت به سایر خودرو های یخچال دار با مراتب کمتر می باشد.

  • بابری خاور یخچالدار

وقتی که مقدار بار از نیسان یخچالدار بیشتر باشد از خاور استفاده می شود. قیمت خاور به مراتب بالاتر از نیسان می باشد. این نوع ماشین، بیشتر برای حمل و نقل برون شهری و  برون استانی استفاده می شود.

  • بابری تریلی یخچالدار

از این نوع ماشین برای حمل و نقل اقلام با مقدار بسیار زیاد استفاده می شود. قیمت کرایه تریلی یخچالدار به مراتب از نیسان و خاور یخچالدار بیشتر می باشد. از این نوع ماشین ها معمولا برای حمل و نقل مسافت بالا مثل برون استانی استفاده می شود.

بابری نیسان یخچالدار کرج چه کاربردی  دارد؟

نیسان  یخچالدار نیز مانند سایر وسایل حمل و نقل یخچالدار اقلام و مواد فاسد شدنی مانند مواد غذایی، مواد پروتئینی، انواع لبنیات، گل و گیاه، ماهی و آبزیان زنده و غیره را حمل می کنند و از مبدای به مقصدی می رسانند. باربری نیسان یخچالدار کرج هم  و سایر خودرو های یخچالدارمعمولا همین کاربرد را دارند.

خدمات بابری نیسان یخچالدار کرج

نیسان های یخچالدار شرکت حمل و نقل، از نظر ظاهری و موتوری بسیار نو و تمیز می باشند و دارای بهترین و به روز ترین یخچال ها و سردخانه های همراه هستند. همچنین همه راننده های این شرکت دارای گواهی نامه رانندگی، بیمه، مهارت و تجربه کافی می باشند. علاوه بر این موارد شرکت، برای همه راننده ها یک دوره آموزشی به منظور یادگیری نحو کار با یخچال ارائه داده است.

پس، از خدماتی که باربری نیسان یخچالدارکرج و سایر شهر ها می دهد؛ می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حمل بار های منجمد و تازه
  • حمل انواع بار از جلمه انواع گوشت، انواع لبنیات، بستنی، دارو های انسانی، دارو های حیوانی، گل و گیاه، آبزیان و ماهیان و غیره
  • حمل بار تا حداکثر ظرفیت خودرو
  • حمل بار در صورتی که، با چیدن اقلام روی هم، به اقلام آسیب وارد نشود.
  • ارسال به تمام نقاط شهر، استان و کشور
  • انجام امور حمل و نقل به صورت دربستی
  • صدور بارنامه
  • صدور بیمه نامه دولتی
  • حمل اقلام و موادی که نیاز به دمای بالا صفر و زیر صفر دارند.

سخن پایانی

باربری مواد و اقلام فاسد شدنی تفاوت بسیار زیادی با سایر اقلام دارد. شرکت معتبر و با تجربه حمل و بار، هم باربری اقلام فاسد شدنی و هم سایر اقلام را بر عهده دارد. باربری نیسان یخچالدار کرج با کیفیت بالا یکی از خدمات این شرکت می باشد.

 

منبع : ویکی پدیا

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه − = 1

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما