خدمات شرکت های باربری و حمل ونقل

خدمات شرکت های باربری و حمل ونقل

شرکت های باربری و حمل و نقل یکی از پرکارترین شرکت ها برای حمل و نقل انواع بار می باشند. این شرکت ها به طور کلی دارای وظایفی می باشند که این وظایف با توجه به نوع شرکت باربری با سایر شرکت ها ممکن است متفاوت باشد.

شرکت های باربری و حمل ونقل

به طور کلی تمامی شرکت های باربری حرفه ای در تهران باید این قابلیت را داشته باشند که سطح وسیعی از خدمات باربری را مناطق مختلف تهران پوشش دهند. البته به جزء خدمات حمل و نقل و باربری لوازم، کیفیت خدماتی شرکت باربری یکی از مهم ترین معیارهای کیفتی شرکت اتوبار  می باشد.

معرفی خدمات شرکت حمل و بار:

 بسته بندی وسایل منزل

یکی از مهم ترین قسمت های اسباب کشی، بسته بندی صحیح لوازم می باشد. از مهم ترین دلایلی که می توان در بسته بندی وسایل از شرکت حمل بار  کمک گرفت به این موارد می شود اشاره کرد:

  • صرفه جویی در زمان لازم برای امور اسباب کشی
  • کاهش چشمگیر احتمال آسیب به بار و اثاثیه با انتخاب شرکت حمل و بار
  • بسته بندی لوازم به صورت کاملا حرفه ای و در نهایت آسیب ندیدن آنها حین جابجایی
  • کاهش میزان استرس و خستگی ناشی از اسباب کشی
  • افزایش سرعت در حمل بار و همچنین چیدن لوازم در محل جدید توسط نیروهای حرفه ای و کارآموخته

 

حمل بار و اثاثیه منزل

یکی دیگر از مهم ترین خدمات شرکت باربری حمل و بار، حمل اثاثیه  منزل و لوازم و وسایل منازل از تهران به تمامی نقاط کشور است. شرکت حمل و بار با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین خودروهای باربری و به کمک کادری مجرب و حرفه ای می تواند خدمات حمل بار شما عزیزان را بر عهده بگیرد. پس برای داشتن یک اسباب کشی ایمن پیشنهاد می کنیم که،بسته بندی اثاثیه خود را به شرکت های باربری بسپارید.

شرکت های باربری و حمل ونقل

 پوشش دهی خدماتی تمامی نقاط تهران

یک شرکت باربری حرفه ای مانند شرکت حمل و بار باید تمامی نقاط تهران را با خدمات خود پوشش دهد. در هر نقطه از تهران که قرار دارید، پیشنهاد می کنیم با شرکت حمل و بار تماس گرفته و پس از مشورت با کارشناسان اتوبار ما، خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

صدور بارنامه دولتی سبک و سنگین و ارائه خدمات بیمه بابری

یکی دیگر از وظایف مهم شرکت های باربری و حمل و نقل، صدور بارنامه دولتی برای وانت و نیسان و بیمه برای تضمین و اعتماد بیشتر مشتری می باشد. همانطور که می دانید صدور بیمه نامه در باربری موجب می شود تا در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده، زیان مالی مشتریان با استفاده از این بیمه نامه ها جبران شود.

وانت بار تهران

یکی دیگر از خدمات شرکت حمل و بار، ارائه خدمات وانت  شهرستان و نیسان بار در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. بسیاری از افراد به علت کارهای زیادی که دارند، زمان کمی را برای انجام امور خود اختصاص می دهند. پس ارائه خدمات باربری در دوران کرونا همچون وانت بار یا نیسان بار شرکت حمل و بار به صورت فوری برای این افراد می تواند بسیار مفید باشد.

 باربری برون شهری

باربری برون شهری در پایانه های حمل بار به شهرستان ها ،یکی دیگر از خدمات شرکت حمل و بار می باشد. در زمینه حمل بار لوازم با کامیون به شهرستان های دور و نزدیک در شرکت حمل و بار باید گفت، حمل بار برون شهری در این شرکت با حرفه ای ترین نیروها و پیشرفته ترین خودروها انجام می شود.

خدمات شرکت های باربری و حمل ونقل

وظایف کلی یک شرکت باربری و اتوبار:

  • برقراری کیفیت لازم در تمام مراحل باربری و جابجایی لوازم
  • ارائه خدمات مختلف در حوزه باربری،خدماتی مانند بسته بندی اثاثیه و وسایل،حمل بارهای خاص و ..که همانطور که گفتیم این خدمات به صورت ویژه در شرکت حمل و بار انجام می شود.
  • تضمین کیفیت باربری و سلامت بار با صدور بیمه نامه معتبر از سوی شرکت حمل و باربری
  • استفاده از متد های جدید و حرفه ای، جهت بسته بندی و حمل و نقل انواع بار به نقاط گوناگون
  • سرعت بالاد در انجام امور باربری همراه با حفظ کیفیت
  • ایمن بودن و حرفه ای بود و قابل اطمینان بودن شرکت اتوبار
  • هزینه ی متناسب و در عین حال منعطف برای انجام انواع خدمات باربری متناسب با بودجه و خواسته های مشتریان
  • ارائه مشاوره ی تخصصی برای تسهیل امور جابجایی و اسباب کشی
  • ارائه خدمات جابجایی انواع بار وانت نیسان
  • ارائه خدمات باربری ، اتوبار و وانت بار در مناطق مختلف تهران و متناسب با نیازها و شرایط هر منطقه

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت + = 17

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما