شرکت های حمل و نقل غیرمجاز را شناسایی کنید

حمل و نقل کلاه بردار

یکی از تجربه های تلخی که افراد می توانند در جابه جایی ها و حمل انواع بار تجربه کنند، همکاری با یک شرکت نامعتبر حمل و نقلی می باشد. شرکت های حمل و نقل کلاه بردار می توانند موجب ایراد در جابجایی لوازم و در نهایت به وجود آمدن یک تجربه ی بد در زمینه جابجایی لوازم شود.
امروزه در شهرهای بزرگی مانند تهران، پیدا کردن بهترین و متعبر ترین شرکت باربری و حمل بار مانند شرکت حمل و بار که تضمین‌کننده کیفیت حمل انواع بار است، کار آسانی نیست.

در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی نشانه هایی که شرکت های حمل و نقلی نامعتبر را از شرکت معتبری مانند شرکت حمل و بار متمایز می کند، بپردازیم تا شما باید بتوانید به راحتی این شرکت‌های کلاه‌بردار را شناسایی کنید.

قیمت پایین تر از نرخ مصوب از سوی اتحادیه

یکی از اولین نشانه هایی که نشان دهنده ی یک شرکت کلاهبرداری است، تعیین نرخ بسیار پایین تر از نرخ مصوبی است که از سوی اتحادیه تعیین می شود. درست است که با توجه به شرایط اقتصادی امروزی، مسئله ی مالی امری بسیار مهم است اما این را باید گفت که هیچ ارزانی ای بی حکمت نیست و قطعا شرکت های حمل و نقل کلاهبرداری این قیمت کم را با توجه به نوع خدمات خود تعیین می کنند.

برای جلوگیری از انتخاب چنین شرکتی به شما پیشنهاد می کنیم حتما پیش از عقد قرارداد با چنین شرکتی، از چندین شرکت حمل و نقل و جابجایی بار معتبر و معروف جویای نرخ مصوب جابجایی و حمل بار شوید. همچنین شما می توانید به راحتی از طریق جستجو در سایت های شرکت های حمل و نقلی، فهرستی از نرخ مصوب شرکت‌های باربری و اتوبار را پیدا کنید.

ارزانی بیش از حد توجیهی ندارد

یکی دیگر از روش های شناسایی شرکت های حمل و نقل کلاه بردار، دادن وعده‌های دروغین و توجیه برای قیمت کم خدمات این شرکت ها است.
برای مثال بسیاری از این شرکت ها از تکنیک هایی مانند اعلام تخفیف‌های باورنکردنی برای ارائه ی خدمات حمل و نقل بهره می برند که این موضوع برای یک شرکت حمل و نقل معتبر مانند شرکت حمل و بار به هیچ وجه منطقی نیست.

گاهی اوقات ممکن است در قبال تخفیف های عجیب وغریبی که می دهند در اسباب کشی تان بیایند و لوازم شما را بارگیری کنند اما در مقصد خدمات موردنیاز شمارا ارائه نکنند و در نهایت پول بیشتری دریافت کنند.

یا اینکه در برخی موارد دیده‌شده است که این شرکت‌های حمل و نقل کلاهبردار در قبال تخفیف هایی که به شما می دهند، آسیب‌های بسیار جدی را به وسایل شما وارد می کنند و هیچ مسولیتی در قبال لوازم شما به گردن نمی گیرند.

دریافت کل وجه در زمان عقد قرارداد

پیش از انتخاب شرکت حمل و نقلی بهتر است حتما تماس با شرکت‌های حمل و نقل از نحوه دریافت وجه مطلع شوید. معمولا اکثر شرکت‌های حمل و نقل کلاه‌بردار درخواست تسویه‌حساب کامل را در زمان عقد قرارداد دارند. همچنین در بسیاری از موارد این شرکت ها قراردادی رسمی با شما منعقد نمی کنند.

دارانبودن مدارک و ثبت رسمی شرکت های نامعتبر حمل و نقلی

معمولا شرکت‌های معتبر باربری مانند شرکت حمل و بار دارای مدارکی مانند مجوز رسمی و پروانه ی کسب می‌باشند. شما می توانید با مشاهده این مدارک به‌راحتی از اتحادیه باربری استعلام اعتبار شرکت باربری را بگیرید.

توجه داشته باشید تحت هیچ شرایطی از شرکت‌هایی که ثبت رسمی نشده‌اند و جواز کسب معتبری ندارند استفاده نکنید زیرا در صورت بروز هرگونه مشکلی شما دیگر نمی توانید هیچ اقدامی کنید.

این در حالی است که اگر شرکت عضو اتحادیه باربری باشد. در صورت وجود هرگونه مشکل می‌توانید به اتحادیه مراجعه نمایید. و شکایت خود را به مراجع ذیصلاح آن‌ها اعلام دارید.

 از اعتماد به تبلیغات اینترنتی دروغین آن ها بپرهیزید

با توجه به اینکه در عصر ارتباطات به سر می بریم بسیاری از ما با جستجوی کلمه باربری در اینترنت شاهد نتایج زیادی خواهیم بود اما این به این معنا نیست که تمامی شرکت‌های موجود در این نتایج معتبرند. پس بهتر است تا تنها به خاطر داشتن وب‌سایت و یا بودن آن‌ها در صفحه اول گوگل به این شرکت ها اطمینان نکنید و بیشتر به سوابق شرکت باربری توجه داشته باشید.

حمل و نقل کلاهبردار

برخوردار نبودن شرکت های کلاهبرداری از ماشین‌های حمل و نقل ویژه

یکی از روش های بسیار واضح برای شناسایی شرکت های حمل و نقل نا معتبر، استفاده از ماشین های حمل و نقل عادی و غیر معتبر و قدیمی است. معمولا شرکت‌های حمل و نقل معتبر مانند شرکت حمل و بار دارای ماشین‌های باربری ویژه می‌باشند.

شما می‌توانید روی بدنه ماشین‌های این شرکت های باربری لوگوی شرکت را مشاهده کنید. شرکت حمل و نقل کلاه‌بردار ممکن است با ماشینی بی‌نام‌ونشان به محل شما مراجعه نماید.

اگر این اتفاق افتاد به‌هیچ‌عنوان به آن‌ها اجازه بارگیری را ندهید.زیرا خودرو می تواند آسیب زیادی به وسایل شما وارد کند.

حمل و نقل کلاهبردار

ویژگی‌های اصلی شرکت‌های حمل و نقل حمل و بار:

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج × = 20

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما