نکات جالبی برای اسباب کشی

نکات جالبی برای اسباب کشی

ترفندهایی برای اسباب کشی

اسباب کشی می تواند کاری طاقت فرسا، سخت و حتی خطرناک باشد. جابجایی اشتباه مبلمان نیز می تواند به آنها آسیب برساند. در حالی که جابجایی وسایل کوچک نباید مشکلی ایجاد کند، جابجایی مبلمان بزرگ و حجیم می تواند یک چالش باشد. به خصوص اگر قصد دارید خودتان آنها را جابجا کنید. بدون برنامه ریزی، ابزار و تجهیزات مناسب، ممکن است مبلمان شما حتی قبل از رسیدن به محل جدید، آسیب ببینند.

به همین دلیل است که هنگام اسباب کشی و جابجایی مبلمان باید محافظت از آنها را در اولویت قرار دهید. خوشبختانه راه های زیادی برای محافظت از مبلمان شما وجود دارد. اگر قصد دارید در چند ماه آینده نقل مکان کنید، این نکات می توانند به شما کمک کنند بدون آسیب رساندن به خود یا داراییتان، اثاثیه خود را جابجا کنید.

نکات جالب برای اسباب کشی و جابجایی مبلمان

قطعات مبلمان را درصورت امکان از هم جدا کنید

هنگام اثاث کشی نباید همه قطعات مبلمان را جدا کرد. با این حال، برای آنهایی که بزرگ و قابل جداسازی هستند، ما توصیه می کنیم این کار را قبل از جابجایی انجام دهید. مبلمانی که معمولا باید جدا شوند عبارتند از چارچوب تخت، میز و مبل های مدولار. می توانید از دستورالعمل‌های مونتاژ اصلی برای راهنمایی در مورد نحوه جداسازی استفاده کنید. پس از آن تمام قطعات را در بسته بندی پلاستیکی یا پوشش محافظ بپیچید و داخل یک جعبه مقوایی قرار دهید.

هنگام جدا کردن مبلمان، مهره ها و پیچ ها را در داخل کیسه های پلاستیکی مهر و موم شده قرار دهید. همه کیسه ها باید با مبلمان مربوط به اقلام برچسب گذاری شوند. به این ترتیب، هنگامی که به خانه جدید خود می رسید و شروع به سرهم کردن مبلمان می کنید، دیگر نیازی به جستجوی همه جعبه ها و وسایل نخواهید داشت.

 

زمان جابجایی اثاثیه درها را از چهارچوب جدا کنید

هنگام جابجایی اثاثیه ساده‌ترین راه برای اطمینان از اینکه مبلمان شما با خیال راحت از خانه خارج می شوند یا به آسانی وارد خانه جدید می شوند، جدا کردن درها از چارچوب ورودی‌ها است. درها را در صورت امکان جدا کنید یا تا حد امکان در طول حرکت باز نگه دارید. این کار حمل مبلمان به بیرون و جابجایی آن به داخل خانه را آسان می کند. همچنین هنگام جابجایی، مبلمان را از برخورد به گوشه های دیوار محافظت می کند.

 

هنگام اسباب کشی از محافظ برای مبلمان استفاده کنید

هنگام اسباب کشی نباید اثاثیه را بدون محافظ در کامیون قرار داد. اگر خودتان مبلمان را جابجا می کنید، ابتدا باید همه چیز را آماده کنید. برای انجام این کار، توصیه می کنیم قطعات مبلمان را در پلاستیک بپیچید. پلاستیک های چسبنده و مقاوم در برابر پارگی، از مبلمان و سایر وسایل در حین حمل و نقل محافظت می کنند. همچنین استفاده از سلفون یک راه عالی برای نگه داشتن قطعات جداشده مبلمان در کنار هم است.

یکی دیگر از پوشش های محافظ که اغلب برای جابجایی اثاثیه و مبلمان استفاده می شود، پتوهای متحرک است. این پتوها ضخیم هستند و نه تنها از مبلمان شما، بلکه از دیوارهای منزل نیز در هنگام جابجایی محافظت می کنند. می توانید پتوهای متحرک را با ملحفه های بزرگ، مقوای صاف و حوله جایگزین کنید.

اسباب کشیراهکارهای جالب برای جابجایی مبلمان و وسایل سنگین

 

از تجهیزات مخصوص برای جابجایی اثاثیه استفاده کنید

هنگام اثاث کشی ابزارهای مختلفی وجود دارد که می توانند به شما در جابجایی مبلمان کمک کنند. در حالی که ممکن است بتوانید وسایلی مانند میزهای کوچک و صندلی های سبک وزن را بدون وسایل حرکتی خاص جابجا کنید، مبلمان بزرگتر مانند میزها و صندلی های سنگین به تجهیزات اضافی نیاز دارند. با این موارد آشنا شوید تا تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب تر است.

گلایدرها

گلایدرها قطعات کوچک پلاستیکی هستند که کف آن از جنس نمد است. آنها را می توان زیر صندلی، کاناپه و پایه های میز قرار داد تا مبلمان به راحتی روی زمین حرکت کنند. این کار از خراشیدگی کف و قطعات مبلمان شما در حین جابجایی در خانه جلوگیری می کند. این امر مخصوصا در صورتی مهم است که نمی‌توانید وسایل را بلند کنید و در عوض باید وسایل را روی زمین بلغزانید. استفاده از گلایدرها به ویژه در کف چوبی بسیار موثر و آسان است.

چرخ دستی

چرخ دستی برای بلند کردن وسایل و اثاثیه سنگین از جمله صندلی های بزرگ، یخچال های سنگین، میزهای غذاخوری، ماشین لباسشویی و ظرفشویی بسیار مفید است. سایر تجهیزات متحرک ضروری می تواند شامل تریلر، تسمه های متحرک و تخته اسکیت باشد.

تسمه های شانه ای

حین اسباب کشی تسمه های شانه ای می توانند به شما کمک کنند وسایل بزرگ و حجیم مانند گاو صندوق، یخچال، اجاق گاز و مبلمان بزرگ را بلند کنید. آنها به شما این امکان را می دهند که از قوی ترین ماهیچه های بدن خود استفاده کنید، بدون اینکه فشار زیادی به قسمت هایی از بدن مانند کمر وارد شود.

اسباب کشیمعرفی ابزارهای مخصوص برای اسباب کشی

 

از تکنیک های بلند کردن مناسب پیروی کنید

زمان اسباب کشی وقتی صحبت از حمل وسایل از طریق پله ها یا قرار دادن تمام آنها در داخل و خارج از کامیون می شود، باید ماهیچه های مشخصی را برای جابجایی آنها تحت فشار قرار دهید. بنابراین برای اطمینان از اینکه در طول این فرآیند به خود آسیب نرسانید، ما این ترفندها را به شما یاد می دهیم.

  • از زانو خم شوید نه از کمر. برای جلوگیری از آسیب، باید سعی کنید وزن را به جای کمر، روی بازوها و پاهای خود متمرکز کنید.
  • سعی کنید وسایل را نزدیک به بدن خود قرار دهید. با نزدیک نگه داشتن آنها به بدن، می توانید تعادل مناسب را برای جابجایی پیدا کنید. اگر نمی خواهید خطر سقوط و آسیب دیدن آنها را تهدید کند، حفظ تعادل بسیار مهم است.

 

یک کامیون متحرک با بند و رمپ اجاره کنید

آیا قصد دارید برای اسباب کشی همه چیز را خودتان جابجا کنید؟ برای یک جابجایی موفق، باید یک کامیون متحرک یا کانتینر متحرک با بند، سطح شیب دار و سایر تجهیزات مورد نیاز اجاره کنید. در داخل کابین کامیون، باید مکان هایی برای اتصال حلقه ها، بندها یا تسمه ها وجود داشته باشد که بتوانید هنگام حمل و نقل برای نگه داشتن اثاثیه خود از آن استفاده کنید. این کار باعث می شود هنگام رانندگی مبلمان در جای خود ثابت بماند و از افتادن یا شکستن آنها زمان حرکت به مقصد جلوگیری می کند. کامیون یا کانتینر متحرک نیز باید دارای یک سطح شیب دار باشد تا بارگیری و تخلیه اقلام سنگین را آسان کند.

 

برای اسباب کشی کمک بگیرید

آیا ترجیح می دهید از یک شرکت حمل و نقل برای اسباب کشی و جابجایی وسایل خود کمک بگیرید؟ ما شما را سرزنش نمی کنیم. برخی از کارها بهتر است به متخصصان واگذار شوند. خوشبختانه، شرکت جابجایی معتبر و قابل اعتماد حمل و بار، این کار آسان می کند. با انتخاب شرکت حمل و بار، می توانید مطمئن باشید که وسایل و مبلمان شما به سلامت به مقصد می رسند.

بهترین کاری که می توانید هنگام جابجایی اثاثیه زیاد انجام دهید این است که از افرادی که قوی، محکم و توانا هستند کمک بگیرید. اگر قصد دارید افراد حرفه ای به شما کمک کنند، قبل از اثاث کشی به آنها در مورد انواع مبلمانی که قرار است جابجا کنند توضیح دهید. این به آنها کمک می کند تا نکات لازم را هنگام جابجایی وسایل برای جلوگیری از آسیب به آن مد نظر قرار دهند.

بهترین راه برای اطمینان از اینکه مبلمان شما سالم به مقصد می رسد، استخدام کارمندان شرکت حمل و بار است. یک شرکت باربری خوب که تمام ابزار مورد نیاز برای جابجایی اثاثیه شما را از مکانی به مکان دیگر در اختیار دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه جابجایی مبلمان خود، با ما تماس بگیرید. ما از کمک و پاسخ به سوالات شما خوشحال خواهیم شد.

شرکت حمل و بار برای اسباب کشی و جابجایی ایمن مبلمان

مقالات

جابجایی اثاثیه، اثاث کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× سه = 15

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما