حمل میز بیلیارد در باربری

حمل میز بیلیارد در باربری

حمل میز بیلیارد در باربری یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام اسباب کشی یا جابجایی باید به آن توجه شود. حمل این میز باید به گونه‌ای انجام شود که آسیبی به آن وارد نشده و خسارت‌های مالی برای شما به وجود نیاید.

امروز حمل و جابجایی این میز با کمک مراکز باربری به راحتی انجام می‌شود و شما می‌ توانید میز بیلیارد خود را بدون هیچگونه مشکل و نگرانی یا وارد شدن هرگونه آسیب به بدنه و پایه‌های آن، جابجا کنید.

اگر مالک کلوپ ورزشی هستید یا در منزل میز بیلویارد دارید بهتر است برای جابجایی آن از باربری‌های باتجربه و معتبر  مانند شرکت حمل خلج کمک بگیرید.

 

باربری میز بیلیارد

حمل میز بیلیارد در باربری چگونه انجام می‌شود؟

 

اگر نگران این موضوع هستید که میز بیلیارد شما چگونه حمل و جابجا می‌شود یا نگران دردسرهای زمان حمل هستید، بهتر است از شرکت‌های حمل و نقل شناخته شده کمک بگیرید. این شرکت‌ها در کمترین زمان و با کمک نیروهای آموزش دیده و با تجربه میز بیلیارد شما را جابجا می‌کنند. آنها در ابتدا میز را روی پایه‌های سیار قرار داده و تمامی قسمت‌های حساس آن را با تجهیزات ایمنی می‌پوشانند.

سپس آن را به آرامی به سمت ماشین‌های حمل بار هدایت می‌کنند. به این منظور چند فرد قوی و متبحر، اطراف میز بیلیارد شما را به خوبی گرفته و با کمک پایه‌های سیار آن را جابجا می‌کنند. توجه به عدم اصابت میز بیلیارد به وسایل و تجهیزات دیگر یا در و دیوار، از مهمترین اقداماتی است که شرکت‌های باربری انجام می‌دهند.

در صورتی که میز بیلیارد شما قابلیت جدا شدن پایه و تجهیزات اضافه داشته باشد جابجایی آن راحت‌تر است و شما می‌توانید با خیال راحت این وسیله را به مکان مورد نظر منتقل کنید.

همچنین بخوانید | وانت بار کرج

در چه مواقعی جداسازی بخش های بدنه میز بیلیارد اهمیت پیدا می‌ کند؟

در مواقعی که راهرو یا راه پله ها، مساحت کمی داشته و حمل میز بیلیارد کاری دشوار است، می‌توان قطعات چوبی یا فلزی آن را به صورت جداگانه سوار ماشین‌های باربری کرد.

گاهی مواقع بعضی از افراد ترجیح می‌دهند بدون جداسازی بخش‌های مختلف میز بیلیارد، آنها را منتقل کنند تا با این کار در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی نمایند. توصیه ما به این افراد این است به منظور پیشگیری از خسارات احتمالی و جابجایی راحت‌تر بهتر است قطعاتی که قابلیت جدا شدن دارند را از یکدیگر جدا کرده تا با این کار حمل میز بیلیارد نیز راحت‌تر و بدون مشکل انجام گیرد.

نکات مهم هنگام جابجایی و حمل میز بیلیارد در باربری

یک سری نکات مهم و اساسی در مورد جابجایی و حمل میز بیلیارد در باربری وجود دارد که در ادامه آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

  • هیچگاه خود به تنهایی اقدام به حمل میز بیلیارد نکنید زیرا این کار سبب آسیب دیدن میز شده و می‌تواند مشکلاتی مانند گرفتگی یا دیسک کمر برای شما به همراه بیاورد.
  • قبل از اینکه از خدمات باربری بخواهید برای حمل میز بیلیارد شما اقدام کنند، بهتر است تمامی وسایل کوچک و بزرگی که در مسیر جابجایی قرار دارند را جمع کرده تا این کار به راحتی انجام شود.
  • استفاده از پایه‌های متحرک جهت حمل میز بیلیارد از اهمیت بالای برخوردار است و باید تمامی پایه‌های میز به طور صحیح و اصولی روی پایه متحرک قرار بگیرند.
  • هنگامی که خدمات باربری برای میز شما مراجعه می‌کنند، بهتر است تمامی آچارها و تجهیزات مخصوص جهت جداسازی قطعات چوبی یا حفره‌هایی که توپ درون آنها قرار می‌گیرد را در اختیار این افراد قرار دهید یا خودتان با نهایت دقت، آنها را از یکدیگر جدا کرده و آماده حمل و جابجایی کنید.

هزینه حمل میز بیلیارد در باربری

موضوع مهمی که برای بسیاری از افراد هنگام حمل میز بیلیارد اهمیت پیدا می‌کند، هزینه حمل و جابجایی است. شرکت باربری خلج با صرف هزینه بسیار کم و ناچیز از شما، اقدام به جابجایی میز بیلیارد در کمترین زمان و با دقت فراوان می‌کند.

اگر هزینه حمل و جابجایی میز بیلیارد برای شما اهمیت دارد، بهتر است بدانید این مجموعه هزینه‌ای که دریافت می‌کند در مقابل خدماتی که ارائه می‌دهد بسیار اقتصادی و کم است.

البته مواردی مانند ابعاد و اندازه میز بیلیارد و مسافتی که قصد حمل و جابجایی آن را دارید می‌تواند در تعیین نرخ نهایی موثر باشد، ولی ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که شما با صرف بودجه کم می‌توانید میز بیلیارد خود را بدون دیدن هیچگونه آسیب سطحی، جابجا کنید.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 − = دو

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما