باربری پایانه حمل و نقل تهران

باربری پایانه حمل و نقل تهران

تهران یکی از کلان شهرهایی است که روزانه در پایانه ی باربری آن کالا ها و بارهای زیادی به شهر های اطراف جابه جا می شود. هر روزه تعداد زیادی بار توسط پایانه باربری تهران به نقاط مختلف تهران و شهرهای اطراف انتقال داده می شود.امروزه با توجه به مشکلاتی که برای افراد پیش میاید و همچنین، مشغله های کاری زیاد باعث می شود امر باربری کمی سخت به نظر بیاید ولی شرکت حمل و بار با برنامه ریزی دقیق همه ی این مشکلات را برطرف می کند.
شرکت حمل و نقلی حمل و بار یکی از معتبر ترین شرکت های حمل و نقلی با بهره مندی از کادری مجرب و ماهر به طور تمام وقت آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات باربری در تهران و شهرک های اطراف تهران به شما عزیزان می باشد.این شرکت، یکی از شرکت های حمل و باربری است با تاسیس پایانه باربری تهران توانسته است، مشکلات حمل و نقل شهر بزرگ تهران را کاملا حل کند.

باربری نسیم شهر تهرانتعریف پایانه باربری

پایانه‌های باربری محلی برای ارسال و مدیریت بار و حمل و نقل بین شهری است.
براساس تعریف سالنامه حمل و نقل، پایانه باری یا Goods Terminal محلی برای ارائه خدمات حمل و نقل کالا است. پایانه بار محل گردهم آمدن شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان است. یعنی دو رکن اصلی هر پایانه بار شرکت‌ها و رانندگان هستند.. در این محل خدمات رفاهی برای رانندگان تدارک دیده شده است. در بعضی از پایانه‌ها، انجمن رانندگان و انجمن شرکت‌ها دفتر دارند. همچنین دارای تأسیسات مخصوص و سالن اعلان بار است.

پایانه باربری تهران چیست؟

معمولا پایانه باربری تهران به حلی گفته می شود که تمامی شرکت های باربری از جمله شرکت حمل و بار در آن محل استقرار شده اند و خدمات باربری و حمل بار را به سایر نقاط به بهترین نحو به مشتریان خود عرضه میکنند.

در پایانه باربری تهران شرکت حمل و بار چه قوانینی وجود دارد ؟

یکی از مهم ترین قوانینی که در پایانه باربری تهران شرکت حمل و بار به آن توجه ویژه ای می گردد، حفظ ایمنی خودرو های باربری و سلامت کالا پس از جابجایی آن می باشد. برای همین معمولا در پایانه های باربری تعمیرکاران حرفه ای استخدام می شود تا پیش از هر بار حمل و نقل و جابه جایی بارها، سلامت کامیون ها و خودروهای حمل بار را از لحاظ موتور و بدنه چک کرده و بررسی شود و ایمنی خودرو از نظر وجود جعبه کمک های اولیه و کپسول آتش نشانی نیز از سوی کارشناس برای عدم ایجاد سانحه و حوادث گوناگون بررسی گردد.

لیست کالاهایی که در پایانه باربری تهران حمل می شوند؟

  •  فرآورده های نفتی و میعانات گازی
  •  مواد اولیه برای تولید و ساخت
  •  مواد فله ای با حجم بالا
  •  مصالح ساختمان سازی
  •  پوشاک
  •  خوراک فاسد شدنی و مواد غذایی

معمولا پایانه های باربری توسط دولت احداث شده است ولی پس از احداث تعدادی از آن‌ها، این پایانه های باربری به بخش خصوصی واگذار شده است. نام دیگر پایانه باربری تهران، پایانه باربری آزادگان هست.
تمرکز پایانه حمل و نقل کالای تهران (که بعضاً به آن پایانه کامیون تهران هم گفته می‌شود) بیشتر روی خودروهای سنگینی همچون خاور است و کمتر پیش می آید که از نیسان در این پایانه ها استفاده گردد.
پایانه باربری تهران در نسیم ‌شهر اسلامشهر تهران واقع هست و دارای ۲۶۴ غرفه باربری می باشد.
براساس لیست پایانه های باربری تهران تنها یک پایانه بار در مجموع استان تهران و البرز وجود دارد. و پایانه باربری کرج همان پایانه باربری تهران هست.
و از نظر مساحت پایانه حمل و نقل تهران یا پایانه باربری اکبرآباد بعد از اصفهان، دومین پایانه بار بزرگ کشور است.

معرفی خدمات شرکت حمل و نقل و باربری حمل و بار:

  1.  جابجایی و حمل بار به اقصی نقاط کشور
  2.  ارائه خدمات باربری به طور تمام وقت و بهره مندی از کادری مجرب برای خدمات عالی به شما عزیزان
  3.  مدیریت وظیفه شناس با رفتاری کاملا حرفه ای
  4.  ارائه با کیفیت ترین خدمات به مشتریان عزیز بدون اتلاف در وقت و هزینه های جابجایی و حمل بار
  5.  بهره مندی از رانندگان حرفه ای و ماهر و استفاده از بهترین و به روز ترین خودروهای حمل بار برای انواع بارها
  6.  دارای تعرفه ی قیمتی مناسب به نسبت سایر شرکت های حمل و نقلی
  7.  عضویت در اتحادیه ی باربری
  8.  دارای بیمه نامه ی معتبر
  9.  دارای بیشترین رضایت از سوی مشتریان

 

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 − = دو

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما