نرخ کرایه وانت بار

وانت بار ( نیسان بار ) از مناسب ترین وسیله ها برای حمل بار بین شهری محسوب می شود . در نتیجه نرخ کرایه وانت بار و محاسبه هزینه ارسال بار توسط وانت نیسان از موارد مهمی است که در زمان جابه جایی ها و ارسال بار ، مورد توجه قرار می گیرد .

در هر بار اسباب کشی یا ارسال هر نوع بار به شهرستان ، درخواست ارسال بار با وانت به شهرستان و اطلاع از کرایه وانت بار ، جزو خدماتی است که همیشه به آن احتیاج پیدا خواهید کرد .

انواع بار از جمله حمل لوازم و اثاثیه منزل مانند کمد ، مبل ، تخت ، حمل یخچال ساید بای ساید ، حمل پیانو ، حمل لوازم اداری ، گاو صندوق و … را می توان توسط وانت نیسان بار انجام داد .

 

نرخ کرایه وانت بار شهرستان نسبت به نرخ کرایه کامیون باربری در خدمات باربری ، به مراتب کمتر است . به همین علت شرکت حمل و بار با مشاوره رایگان کارشناسان خود ، شما را در انتخاب بهترین نوع خودروی باربری برای ارسال بار به شهرستان ، یاری می رساند تا در هزینه و وقت شما عزیزان صرفه جویی شود .

 

امروزه به دلیل شرایط زندگی مدرن شهری ، صرفه جویی در زمان ، جزو لاینفک زندگی ما شده است . تکنولوژی هم در این امر به یاری ما آمده که با در خدمت گرفتن آن می توانیم این امر را محقق کنیم .

وانت بارهای آنلاین و درخواست سفارش های اینترنتی در حمل بار با وانت به شهرستان در زمینه باربری و خدمات حمل بار ، یکی از این راه کارهاست .

شرکت حمل و بار با امکان ثبت درخواست سفارش آنلاین ، ثبت سفارش و ارسال بار را برای شما عزیزان ، آسان کرده است .

 

برای ارسال آنلاین درخواست خود می توانید از فرم زیر استفاده نمایید .

 

فرم درخواست ثبت سفارش آنلاین

 

 

شماره تلفن دفتر مرکزی باربری تهران برای استعلام نرخ کرایه نیسان بین شهری سال 99 :

 

09125686201

09120191423

09357326006

 

برای استعلام نرخ کرایه وانت بار بین شهری اصفهان و نرخ کرایه وانت بار بین شهری مشهد نیز می توانید با دفتر مرکزی ما در تهران تماس بگیرید .

عوامل موثر در تعیین نرخ کرایه وانت بار بین شهری

 

در این بخش قصد داریم شما را با عوامل تاثیر گذار در هزینه حمل بار با وانت نیسان به شهرستان و تهیه لیست قیمت باربری بین شهری نیسان آشنا کنیم .

 

تاثیر حجم و وزن بار ، در هزینه وانت بار

یکی از عواملی که در نرخ کرایه باربری وانت نیسان به شهرستان تاثیر گذار است ، حجم و وزن بار ارسالی است .

به این معنا که بارهایی با حجم زیاد و یا وزن بالا ، هزینه ای به مراتب بالاتر از بارهای کم حجم و سبک خواهند داشت . 

پس در ارسال بار خود ، حتما حجم و وزن بار خود را در نظر بگیرید تا در انتخاب وانت بار ارزان راحت تر اقدام نمایید .

 

تاثیر مسافت در هزینه باربری وانت

نرخ کرایه وانت بار معمولا بر اساس کیلومتر محاسبه می شود . بنابر این ، مسافت نقش بسزایی در تعیین قیمت باربری وانت به شهرستان دارد .

این مسافت شامل مسیری است که از محل بارگیری تا محل تخلیه بار وجود دارد و فاصله باربری تا محل بارگیری ، نقشی در این موضوع ندارد .

طبق نرخ اتحادیه باربری بین شهری وانت و محاسبه نرخ کرایه نیسان بر اساس کیلومتر ، باید مسافت بین مبدا و مقصد حمل بار ، در نرخ کرایه وانت بار ضرب شود . هرچند که هنوز این قانون به صورت قطعی اجرا نمی شود .

 

تاخیر در زمان بارگیری و تخلیه بار و افزایش نرخ کرایه وانت بار

زمان معطلی راننده برای بارگیری و تخلیه بار ، یکی دیگر از موارد موثر در تعیین هزینه باربری وانت بار به شهرستان است .

به صورت کلی ، هزینه ای که در هنگام استعلام قیمت به مشتریان اعلام می شود ، هزینه حمل بار از مبدا تا مقصد است و زمانی که برای تاخیر در بارگیری و هنگام تخلیه در نظر گرفته شده است مشخص و استاندارد است . به عنوان مثال دو ساعت برای تاخیر در نظر گرفته می شود .

اگر این زمان ، به دلیل تعلل صاحب بار ، فرستنده و یا گیرنده ، افزایش یابد ، مبلغی به هزینه اعلام شده باربری وانت ، افزوده می شود .

پس پیش از درخواست وانت بار ، هماهنگی های لازم را در خصوص بارگیری در محل و تخلیه بار در مقصد ، انجام دهید تا با افزایش قیمت حمل بار با وانت نیسان مواجه نشوید .

 

زمان ، عامل تاثیر گذار در قیمت حمل بار وانت به شهرستان

از موارد تاثیر گذار دیگری که می توان نام برد ، زمان ارسال سفارش است . مثلا در زمان های پر ترافیک و شلوغی جاده ها ، مانند ایام تعطیل و روزهای پایان هفته و ایام پایانی سال ، و ساعت هایی از روز که نیاز به ورود به منطقه طرح ترافیک را دارد ( به دلیل تهیه مجوز طرح ترافیک ) ، هزینه ی باربری نیسان نسبت به روزهای معمولی افزایش دارد .

 

هزینه کارگر حمل بار در نرخ کرایه وانت بار

تعداد کارگر باربری بر هزینه وانت بار تاثیر دارد .
یکی دیگر از عواملی که بر قیمت وانت بار به شهرستان تاثیر گذار است ، میزان دستمزد کارگر حمل بار در مبدا و مقصد است .

برای حمل معمولا به تعدادی کارگر نیاز است . در هنگام ثبت سفارش می‌ توانید از شرکت بخواهید تا تعدادی کارگر نیز به همراه وانت بار به محل بارگیری و یا تخلیه بار اعزام شوند .

هزینه دستمزد کارگر معمولا به‌ صورت نفر/ساعتی محاسبه می‌شود . این دستمزد در حمل بار برای دو یا سه ساعت اول یک مبلغ مشخص است و بعد از آن به ازای هر یک ساعت ، هزینه‌ جداگانه‌ ای دریافت می‌ گردد .

بنا بر این محاسبه اجرت کارگر حمل بار ، نیز یکی دیگر از عواملی است که می تواند هزینه کرایه باربری نیسان بار به شهرستان را افزایش دهد .

 

با استفاده از مشاوره کارشناسان ما و انتخاب بهترین زمان و نوع خودروی باری ، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و خاطره خوشی از اسباب کشی و جابجایی بار داشته باشید .

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + دو =

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما