استفاده از وانت بار در حمل‌ونقل کالاهای سنگین در کرج

استفاده از وانت بار در حمل‌ونقل کالاهای سنگین در کرج

در این مقاله درباره ی استفاده از وانت بار در حمل‌ونقل کالاهای سنگین در کرج با یکدیگر گفتگو خواهیم کرد.وانت بار کرج امکان استفاده از وانت بار در حمل‌ونقل کالاهای سنگین در کرج را فراهم کرده است و در صورتی که بار شما از 500 کیلوگرم بیشتر وزن داشته باشد، استفاده از وانت بار برای بارهای سنگین را به شما توصیه می‌کنیم.

دقت نظر داشته باشید که حتی اقلام سنگین نیز باید بسته‌بندی شوند، زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد که وزن آنها در پشت وانت بار قابل تحمل باشد و آسیب نبینند. در وانت بار کرج هنگام جابجایی اقلام در بستر وانت بار، پرسنل ما آنها را محکم در جای خود می‌بندند.

اقلامی که شکستنی هستند، ممکن است در بستر وانت بار سُر بخورند و آسیب ببینند یا بدتر از آن، از وانت بار خارج شوند، بر روی زمین بیفتند و باعث پرتاپ وسایل به طرز خطرناکی در جاده‌ها شوند. ما تمامی این موارد را چک خواهیم کرد و سپس بار شما آماده ارسال خواهد شد.

باربری کرج 

هر دو نوع وانت بار مسقف و  سر باز را جهت رزرو برای شما مهیا کرده‌ایم. در هنگام سپردن بارهای سنگین به وانت بار کرج ما آب و هوا را بررسی می‌کنیم تا وسایل‌تان خیس نشوند و به آنها آسیبی وارد نشود.

پرسنل خدوم ما پوشاندن وسایل حساس با برزنت‌های پلاستیکی را پیشنهاد نمی‌کنند، زیرا برزنت‌ها می‌توانند در هنگام رانندگی در جاده بلغزند و به سمت عقب برند و بار شما آسیب ببیند.

به علاوه، وجود برزنت از تجمع آب در بستر وانت محافظت نمی‌کند. در باربری کرج ما ابتدا ظرفیت بارتان را چک می‌کنیم، چنانچه بار شما بیشتر وسایل خانه از جمله مبلمان و … باشد از حداکثر بار یک وانت بار استاندارد تجاوز نمی‌کند.

اما اقلام سنگین مانند قطعات سیمان، لوازم ساختمانی، لوازم مزرعه و سایر بارهای بزرگ که ممکن است از حد مجاز وزن‌شان بیشتر باشد نیازمند وانت بارها برای حمل بارهای سنگین هستند. گرچه هزینه این وانت بارها کمی گران‌تر است، اما بهتر است ریسک نکنید و سبب به خطر افتادن وسایل بار شده نشوید.

حمل بار کرج | حمل‌ونقل کالاهای سنگین در کرج

در وانت بار کرج ما کارگران ماهر و زُبده‌ای را برای حمل اَثاث شما در اختیار گرفته ایم و از افراد آموزش دیده، معتبر و قابل اطمینان در زمینه جابه‌جایی وسایل شما استفاده می‌نماییم که ملزم به رعایت کلیه مسائل اخلاقی و رفتاری هستند. حمل بار شما با فعالیت بدون وقفه و ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل سال، در تخصص وانت بار کرج است. جهت رزرو وانت بار با ما تماس بگیرید.

 وانت بار کرج به شهرستان

نگران سالم رسیدن بارتان به مقصد نباشید به ویژه اگر قرار است به شهرستان های ایران بار بفرستید. ما به مسافتی که می‌خواهید بار ارسال کنید هم فکر کرده‌ایم. در وانت بار کرج به شهرستان از پتو برای بسته‌بندی اقلام سنگین شما استفاده می‌شود.

همکاران ما مبلمان و سایر اقلام را قبل از بستن آنها با پتوهای ضخیم، لحاف، روتختی یا حوله قدیمی می پوشانند تا کالا و بار شما آسیبی نبیند. در وانت بار کرج همکاران ما کالاها را با استفاده از تسمه‌های ضامن دار با کیفیت بالا، در جای خود محکم خواهند بست.

برای اقلام بزرگ، از چند تسمه ضامن دار استفاده می‌کنند تا آن را در جای خود محکم کنند. همکاران ما تا حصول اطمینان از بسته شدن لنگرهای در وانت بار، بار شما را رها  نخواهند کرد. همچنین اگر جابجایی جعبه‌ها، هیزم‌ها یا سایر اقلام روی هم مدنظر باشد، یک توری باری نیز ممکن است برای محکم کردن بارتان استفاده شود.

 وانت بار کرج به شهرستانباربری کرج به شهرستان

وانت بار کرج  به کلیه شهرستان‌های ایران بار ارسال می‌کند و ما در این زمینه هیچ محدودیتی نداریم. باربری کرج به شهرستان دارای ماشین‌های مدرن با تجهیزات نوینِ حمل و نقل، آماده جابجایی و ارسال انواع بار و وسیله به کلیه شهرهای ایران است. قیمت‌های ما استثنائی است و کادر ما کارگران حرفه‌ای و دلسوزی هستند که مجدانه کالاهای شما را بسته‌بندی می کنند تا به آنها صدمه و یا ضربه ای وارد نشود.

باربری یخچالدار کرج به شهرستان

شرکت وانت بار کرج دارای گواهینامه های مجاز جهت حمل مواد غذایی فاسد شدنی است. چنانچه قصد حمل مواد فاسد شدنی و منجمد را به شهرستان های مختلف دارید ما بار شما را در سریع ترین زمان ممکن و با تعرفه مجاز مطابق با نرخ های مصوب اتحادیه باربری به مقصد نهایی شما ارسال می نماییم. هدف ما جلب رضایت شما  و حمل ایمن بار شما هموطنان ارجمند است.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 5 = سه

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما