بررسی ویژگی‌ های نیسان بار یخچال‌ دار و کاربردهای آن

بررسی ویژگی‌ های نیسان بار یخچال‌ دار و کاربردهای آن

در این مقاله به بررسی ویژگی‌ های نیسان بار یخچال دار و کاربردهای آن می‌ پردازیم. نیسان بار یخچال‌ دار چیست و چگونه کار می‌ کند؟ این نوع نیسان‌ ها چه ویژگی‌ ها و کاربردهایی دارند؟ آیا تا کنون از نیسان بار یخچال‌ دار استفاده کرده‌ اید؟ یکی از انواع وسایل حمل بار نیسان‌ های یخچال‌ دار هستند که جهت جا به جا کردن بسیاری از مواد غذایی فاسد شدنی و حساس البته در حجم کم استفاده می‌ شوند.

این نیسان‌ ها به ویژه جهت حمل کردن ‌غذاها و شیرینی‌ های چند طبقه، غذاهای گرم و سرد، داروها و غیره کاربرد دارند و به وفور استفاده می‌ شوند.

شما برای اطلاعات بیشتر از نیسان بار یخچالدار کرج و باربری کرج می توانید به سایت حمل و بار مراجعه نمایید.

بررسی ویژگی‌ های نیسان بار یخچال‌ دار و کاربردهای آن

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی بعضی از کارخانه‌ هایی که خودروهای حمل بار را تولید می‌ کنند، توانستند ماشین‌ های باری مانند نیسان را به یخچال و سیستم‌ های سرمایشی مجهز کنند. با ساخت چنین وسیله‌ های پرکاربردی، دغدغه بسیاری از مردم جهت حمل مواد غذایی، داروها و غیره برطرف شد.

از نیسان بارهای یخچال‌ دار جهت حمل کردن مواد غذایی به ویژه از نوع فاسد شدنی، انواع غذاهای سرد و گرم، بسیاری از داروهای حساس و یخچالی ‌ها و شیرینی‌ های چند طبقه و غیره استفاده می‌ شود.

این وسایل که استفاده از آن ها بهترین روش جهت انتقال دادن مواد غذایی فاسد شدنی می‌ باشد، دارای سیستم خنک کننده هستند، مانند یک یخچال دمای پایینی دارند و مواد را نزدیک به نقطه انجماد نگه می‌ دارند، چون مجهز به انواع سیستم خنک کننده دیزلی و مکانیکی هستند و از دی اکسید کربن به صورت مایع یا یخ خشک به عنوان نوعی عامل خنک کنندگی استفاده می‌ کنند. اتاقک این گونه اتومبیل‌ ها به گونه‌ ای طراحی شده است که حتی در گرمای تابستان نیز دمای بار را پایین نگه دارند.

از مهم ترین کاربردها و موارد استفاده این یخچال‌ ها گزینه‌ های زیر هستند:

  • حمل کردن داروها به ویژه داروهای حساس و یخچالی
  • باربری و حمل داروهای دامی
  • حمل کردن مواد سردخانه‌ ای
  • حمل کردن مواد غذایی فاسد شدنی
  • باربری و حمل لبنیات
  • باربری و حمل گوشت
  • باربری و حمل مرغ و ماهی
  • باربری محصولات پروتئینی

ویژگی‌ ها و مشخصات نیسان بار یخچال دار

  1. مجهز بودن به محفظه یخچالی

فارغ از ابعاد و نوع وسیله نقلیه وقتی ما این نوع وسایل را جهت حمل کردن مواد غذایی و دارویی انتخاب می‌ کنیم، حتماً باید دارای محفظه یخچالی و مخصوص باشند، چون بسیار اهمیت دارد که بار مورد حمل ما به طرز صحیح و بدون هیچ گونه فسادی به مقصد برسد.

  1. کارکرد صحیح سیستم کنترل دما

این نوع یخچال‌ ها باید دارای سیستم کنترل دمای درست و سالمی باشند، چون دمای داخلی یخچال‌ ها اهمیت بسیار زیادی دارد و در صورتی که سیستم کنترل دما به درستی کار نکند، ممکن است موجب فساد بار مورد نظر شود.

البته زنجیره هوای گرم و سرد در داخل این اتومبیل‌ ها باید حتماً تحت کنترل راننده باشد تا این فرد بتواند در طول حمل و جا به جایی محموله مورد نظر، دمای داخل یخچال را کنترل کرده و تا حد ممکن آن را ثابت نگه دارد.

برای این کار یک دماسنج در داخل یخچال قرار دارد که البته بیش از آن که بارگیری انجام شود، حتماً باید از درستی دماسنج اطمینان داشته باشید.

  1. رعایت اصول ایمنی و بهداشتی

برای رعایت کردن درست و اصول بهداشتی نباید افراد متفرقه وارد فضای یخچال شوند، علاوه بر آن که محموله غذایی نباید بدون پوشش و در تماس مستقیم با کف خودرو باشد از طرفی نیسان‌ های یخچال داری که مخصوص حمل مواد غذایی می‌ باشند، نباید جهت حمل کردن دیگر کالاها استفاده شود.

نکته مهم دیگر این است که محفظه داخل یخچال پیش از بارگیری حتماً باید استریل شده، گردگیری شود و هیچ گونه آلودگی یا بوی نامطبوع در داخل آن نباشد.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی ویژگی‌ های نیسان بار یخچال‌ دار و کاربردهای آن پرداختیم. نیسان بارها یکی از وسایل حمل بار مهم هستند که نوع یخچال‌ دار آن جهت حمل کردن مواد غذایی فاسد شدنی، انواع داروها به ویژه داروهای یخچالی، کیک و شیرینی‌ های چند طبقه، بسیاری از مواد سردخانه‌ ای، حمل مواد پروتئینی و گوشتی، حمل مرغ و ماهی و غیره استفاده می‌ شوند.

اما جهت استفاده صحیح از این نیسان‌ ها باید نکات مهمی را رعایت کنید که نمونه‌ هایی از این نکات را در این مقاله ذکر کردیم. مثلاً یخچال باید به درستی کار کند، دارای دمای مناسب باشد، علاوه بر آن که از این یخچال‌ ها جهت حمل دیگر بارها استفاده نشود. در سایت حمل بار بیش تر با ویژگی‌ های نیسان بار یخچال‌ دار و کاربردهای آن، نحوه استفاده کردن از آن، نکات مهم در خصوص استفاده و غیره آشنا شوید.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش + = 7

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما