مهمترین نکات باربری بین شهری

نکات مهم بابری بین شهری

باربری بین شهری در واقع نوعی باربری است که افراد در آن اقدام به جابجایی و حمل بارها و لوازم خود از شهری به شهر دیگر می‌کنند.

یک سری نکات مهم و کاربردی در مورد باربری بین شهری وجود دارد که توجه به آن نقش مهمی در حفظ امنیت بارهای شما هنگام جابجایی و اثاث کشی دارد.

علاوه بر این، از ایجاد مشکلات و خسارات مالی نیز جلوگیری می‌کند. در ادامه مهمترین نکات باربری بین شهری که تمامی افراد برای جابجایی تجهیزات کاری یا اثاثیه منزل خود باید در نظر داشته باشند را معرفی می‌کنیم.

 

نکات باربری بین شهری

  1. بسته بندی تمام بارها و لوازم باید با دقت کامل انجام شود.

فرقی نمی‌کند شما قصد جابجایی چه وسیله‌ای را داشته باشید، در مرحله اول باید تمامی تجهیزات و وسایل خود از جمله اثاثیه منزل، لوازم شرکت، مواد اولیه، ماشین آلات، مواد خوراکی و…. را به خوبی بسته بندی کرده و سپس آنها را در ماشین قرار دهید.

در نظر داشته باشید برخی از تجهیزات از حساسیت بالاتری برخوردار بوده و عدم اهمیت به بسته‌بندی صحیح، سبب آسیب به آنها می‌شود. به این منظور شما باید تمامی وسایل شکستنی یا مواد خوراکی را درون کارتن‌های مخصوص قرار داده و درب آنها را محکم ببندید.

همچنین از قرار دادن وسایل و لوازم سبک‌تر زیر تجهیزات سنگین وزن خودداری کنید زیرا این کار باعث آسیب یا شکستگی آنها می‌شود. هنگام قرار دادن لوازم خود درون کامیون یا وانت، باید آنهایی که سنگین وزن‌تر هستند را زودتر قرار داده و وسایل حساس و شکستنی را روی آنها بگذارید.

مطالب مرتبط | وانت بار کرج

  1. هنگام تماس با باربری، در ابتدا از هزینه های بین شهری اطلاع پیدا کنید.

نکات باربری بین شهری: هزینه باربری و جابجایی بین شهری برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد. برای پیشگیری از مشکلات احتمالی بهتر است هنگام تماس با باربری در ابتدا از تمامی هزینه‌های جابجایی و حمل بارهای بین شهری اطلاع پیدا کرده تا پس از آن با مشکل روبرو نشوید.

معمولاً نرخ کرایه بین شهری در هر کدام از شهرهای ایران متفاوت است؛ علاوه بر این هزینه در ازای هر یک کیلومتر حساب می‌شود.

هر چقدر میزان بار و اثاثیه شما زیادتر باشد، در نتیجه هزینه پرداختی نیز افزایش پیدا می‌کند. در بیشتر مواقع هزینه‌های بین شهری باربری برای کامیون‌ها نسبت به وانت یا نیسان بیشتر است.

در نتیجه نمی‌توانیم هزینه مشخص و ثابتی برای باربری در نظر بگیریم، ولی بهتر است شما در ابتدا تمامی هزینه‌های آن را برآورد کرده و سپس از شرکت‌های باربری بخواهید برای جابجایی لوازم و تجهیزات شما اقدام کنند.

  1. هزینه های کارگر را در نظر بگیرید.

نکات باربری بین شهری: در صورتی که تعداد و حجم اثاثیه شما زیاد است، بهتر است حتماً از چند کارگر  حرفه ای کمک بگیرید. بنابراین  در نظر گرفتن هزینه‌های کارگر نیز از بر قیمت باربری بین شهری تاثیر می گذارد.

موضوع مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که هیچگاه خود به تنهایی تمامی وسیله‌ها و لوازم خود را بسته بندی و جابجا نکنید زیرا این کار ممکن است سبب ایجاد مشکلات جسمی مانند کمردرد و یا آسیب به وسایل شود.

در این مواقع کمک گرفتن از چند کارگر با تجربه و ماهر می‌تواند باعث صرفه‌جویی وقت و انرژی شما شده و همچنین از ایجاد مشکلات احتمالی نیز جلوگیری می‌کند.

در صورتی که هزینه کلی باربری برای شما اهمیت دارد، بهتر است قبل از کمک گرفتن از کارگران، تمامی هزینه‌های آن را در نظر گرفته و با کارگران نیز در مورد هزینه‌های پرداختی صحبت کنید.

مطالب مرتبط | بابری کرج

باربری بین شهری

  1. وسیله مناسبی برای باربری بین شهری انتخاب کنید.

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات باربری بین شهری انتخاب وسیله باربری مناسب است، اگر میزان لوازم شما زیاد است بهتر است برای جابجایی آنها از کامیون یا نیسان استفاده کنید. در مقابل اگر حجم و تعداد وسایل شما کم می‌باشد، استفاده از یک وانت می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

برای جابجایی چند قلم کالا با اندازه‌های متوسط، انواع و اقسام میوه و تره بار، مصالح ساختمانی مانند گچ و سیمان و آجر و انواع حیوانات مانند گاو و گوسفند، وانت می‌تواند گزینه خوبی باشد اما اگر قصد جابجا کردن لوازم منزل یا تجهیزات سنگین وزن و بزرگ را دارید، نیسان یا کامیون را انتخاب نمایید.

  1. از شرکت های باربری باتجربه و معتبر کمک بگیرید.

نکات باربری بین شهری: کمک گرفتن از شرکت‌های باربری معتبر نیز یکی از مهم‌ترین نکات باربری بین شهری به حساب می‌آید، در این مورد ما به شما شرکت باربری خلج را پیشنهاد می‌کنیم.

شما می‌توانید تمامی لوازم و تجهیزات خود را بدون هیچگونه نگرانی از آسیب دیدن، شکستن، مفقود شدن یا کثیف شدن با استفاده از کامیون‌ها و وانت‌های شرکت خلج به راحتی به شهرهای مختلف ایران منتقل کنید.

هزینه این باربری مناسب است و برای جابجایی بارها از افراد و پرسنل آموزش دیده استفاده می‌کند.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 × = چهل هشت

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما