وانت بار برون شهری اشتهارد

وانت بار برون شهری اشتهارد

یکی از خدماتی که توسط شرکت ما به شما مشتریان عزیز ارائه می شود وانت بار برون شهری اشتهارد است. لازم به یادآوری این نکته است که غالبا باربری اشتهارد جهت حمل بار از شهرک صنعتی اشتهارد به سایر نقاط از وانت بار و یا نیسان بار استفاده میکند.

تمامی تکنسین های این شرکت در نظر دارند با ارائه بهترین خدمات در جلب رضایت و اعتماد شما هموطنان گرامی قدمی بردارند. ما با بازگویی این مطالب همراه شما هستیم تا با توجه به نیاز خود مناسب ترین نوع خدمات را انتخاب نمائید.

 

شهرک صنعتی اشتهارد

شهرک صنعتی اشتهارد یکی از شهرک‌های صنعتی است که در استان البرز واقع شده است. این شهرک صنعتی در حاشیه جنوبی شهر اشتهارد بوده و به مساحتی بالغ بر ۱۳۰ هکتار در دسترس است همچنین این شهرک در فاصله ۳۰ کیلومتری غرب تهران واقع شده است.
شهرک صنعتی اشتهارد دارای امکانات مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به مراکز خدماتی، پارکینگ‌های عمومی، بانک‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و ایستگاه‌های اتوبوسرانی اشاره کرد. بعلاوه در این شهرک صنعتی، مجتمع‌های مسکونی و مراکز تفریحی نیز وجود دارد.

صنایع و شرکتهایی که در شهرک صنعتی اشتهارد فعالیت میکنند

– شرکت تولیدی پلاستیک
– شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی
– شرکت تولیدی لوازم خانگی
– شرکت تولیدی مواد غذایی
– شرکت تولیدی قطعات خودرو
– شرکت تولیدی مواد شوینده

با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرک صنعتی اشتهارد و دسترسی آسان به جاده‌های اصلی، این شهرک صنعتی یکی از محل‌های مناسب برای راه‌اندازی و توسعه کسب و کارهای صنعتی در این منطقه است.

همانطور که می دانید هر کدام از این شرکت ها برای حمل مرسوله های خود نیازهای خاصی دارند که وانت بار برون شهری اشتهارد می تواند به نوبه خود بهترین پاسخ برای رفع این نیاز ها باشد.

 

وانت بار برون شهری اشتهارد با خدمات درب به درب بین شهری

این شرکت با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات و پرسنل سعی دارد خدمات بی نظیری را به شما همشهریان عزیز ارائه دهد.

همچنین اطمینان داشته باشید که پرسنل باتجربه و ماهر این مجموعه با چندین سال سابقه در امر حمل و نقل کالا، مرسوله شما را تا رسیدن به مقصد همراهی می کنند.

 

مزایای استفاده از خدمات وانت بار برون شهری اشتهارد

مهمترین خدماتی که سبب تمایز وانت بار برون شهری اشتهارد از سایر رقبای خود شده بدین شرح می باشد:

  • ارائه بیمه نامه معتبر جهت پرداخت خسارت در جبران هرگونه آسیب های احتمالی وارده
  • ارائه مشاوره و پشتیبانی رایگان
  • بسته بندی ایمن و متناسب با مرسوله و درخواست مشتری
  • قابلیت ثبت سفارش آنلاین و تلفنی بدون نیاز مراجعه به شعبه
  • قابلیت ارسال بار از مبدا به تمامی نقاط کشور
  • پرسنلی ماهر، خوش برخورد، وقت شناس و مجرب

چنانچه که قصد دارید بارهای خود را علاوه بر صرف کمترین هزینه و با امنیت بیشتری جا به جا کنید پیشنهاد می کنیم گوشی تلفن خود را بردارید و با ما تماس حاصل فرمایید.

این مجموعه با چندین سال تجربه در بستر حمل و نقل کالا، پذیرای سفارش شما و ارائه خدمت با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی می باشند.

 

وانت بار برون شهری اشتهارد سریع، ایمن و قابل اعتماد

لازم به ذکر است که با توجه به نیاز و بارهایی که قصد حمل آن را دارید خدمات و همچنین وسایل نقلیه مختلفی مورد نیاز است بنابراین بسته به حجم مرسوله و نوع کالا طبعا جا به جایی آن ها نیز متفاوت خواهد بود.

این مجموعه با در اختیار داشتن انواع کامیون تک و جفت، وانت بار، خاور، نیسان بار، تریلی کفی، تریلی بغل دار، کامیون آیسوز، تریلی چادری و… خیال تان را از بابت امنیت مرسوله‌تان راحت می کند!

با خواندن مطالب فوق ممکن است یک سوال ذهن تان را به چالش بکشد که امکان جا به جایی چه نوع بارهایی در این مجموعه وجود دارد؟

  • قابلیت حمل بار های صنعتی سبک از قبیل: انواع نبشی و میلگرد
  • قابلیت حمل بار های صنعتی سنگین از قبیل: کانتینر و پالت
  • جا به جایی اسباب و اثاثیه منزل
  • حمل انواع بار های شیمیایی  و فلزی
  • جا به جایی انواع مواد غذایی و تره بار
  • ارسال مواد چوبی و پلاستیکی
  • حمل و نقل بارهای اداری و تجاری
  • جا به جایی انواع بارهای الکترونیکی حساس و آسیب پذیر

 

سخن پایانی

شما همراهان گرامی می توانید جهت ثبت سفارش وانت بار برون شهری اشتهارد همه روزه حتی در ایام تعطیل به صورت تلفنی و یا حضوری با مراجعه به یکی از شعب این مجموعه اقدام به ارسال مرسوله خود نمایید.

اطمینان خاطر داشته باشید که این تیم با نهایت تجربه و تخصص در امر حمل و نقل کالا تجربه شیرین و فراموش نشدنی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. کافیست به ما اعتماد کنید!

منبع : ویکی پدیا

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو − = 0

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما