حمل بار بین شهری با وانت + قیمت باربری بین شهری

حمل بار بین شهری با وانت

همان طور که از نام این وسیله نقلیه برای حمل و جابجایی بار، بر می آید؛  وانت بار بین شهری، مختص بین شهر است. حمل بار بین شهری با وانت اغلب برای انتقال محموله هایی با وزن و حجم کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

لذا امروزه یکی از پر تقاضا ترین خدمات حمل و نقل بار و کالا، از طریق وانت انجام می شود. این وسله نقلیه به صورت  روزانه، حمل بار بین شهری با مسافت های کوتاه را بر عهده دارد.

 

حمل بار بین شهری با وانت

 انتقال انواع محموله ها توسط وسایل نقلیه متنوع انجام می گیرد. در این راستا، بهره گیری از وانت برای حمل محموله های متفاوت با وزن و حجم کم، بسیار مرسوم است. شرکت های باربری، جهت انتقال انواع محموله ها، وانت بار را پیشنهاد می دهند. البته به شرط اینکه نوع بار مشتری، حجم سنگینی نداشته باشد. جهت اطلاع از قیمت وانت بار کرج به شهرستان لطفا کلیک کنید.

حمل مواد غذایی مانند: میوه جات، صیفی جات و سبزیجات توسط وانت بار انجام می گیرد. بنابریان، اگر محصول مورد نظر برای جابجایی بین شهری، در دسته میوه جات و… قرار می گیرد، بهترین گزینه برای شما، حمل بار بین شهری با وانت است. حمل مواد غذایی با وانت، علاوه بر تحویل به موقع، هزینه های کمتری را نیز به سایر وسایل نقلیه برای حمل و جابجایی محصول، در بر می گیرد.

با توجه به اینکه، مهم ترین فاکتوری که زمان حمل و نقل بار حائز اهمیت است، سلامت محصول می باشد، شرکت باربری حمل و بار، خدمات خود را تضمین می کند. در نتیجه دغدغه ذهنی مشتری را نسبت به حمل سالم کالا، کاهش می دهد.

 

نکات مهم در زمان حمل بار بین شهری با وانت

چنانچه می خواهید از  وانت بار جهت حمل و نقل بار خود استفاده کنید، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

حتما از افراد و رانندگان با تجربه استفاده کنید. این افراد، با تجربه کاری بالایی که دارند به خوبی می توانند بار شما را در  سلامت کامل به مقصد برسانند.

از شرکت های باربری مطمئن و قابل اعتماد، کمک بگیرید. به این ترتیب، نه تنها سلامت کالای خود را تضمین می کنید، بلکه از خدمات بیمه حمل و جابجایی نیز، بهره­مند خواهید شد.

 

حمل بار بین شهری با وانت

 

قیمت حمل بار بین شهری با وانت

 قیمت کرایه وانت، جهت حمل و نقل بار بسیار متفاوت می باشد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت بار دخالت دارند که شامل: وزن بار، مسافت، نوع بار و خودرو می باشند. در میان انواع خودروهای مخصوص حمل  بار، وانت تنها خودرویی است که از لحاظ شکل ظاهری از فضای کمتری برخور دار بوده و جهت حمل بارهایی با وزن کمتر در مسافت کوتاه به کار برده می شود. از این رو، قیمت کرایه آن نسبتا کمتر از سایر وسایل نقلیه برای حمل بار است.

 

بیشتر بخوانید : نیسان بار یخچالدار کرج

 

به طور کلی، استفاده از وانت به عنوان خودرو حمل انواع محموله ها در مسافت های کم بسیار به صرفه می باشد. در صورتی که به دنبال پیدا کردن یک وانت مناسب برای حمل بار هستید، بهتر است از مشاوران ما و خدماتی که در این زمینه به شما ارائه داده می شود، نهایت استفاده را ببرید.

 

جهت اطلاع از شرایط و قیمتها با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

09125686201

09129780256

02636712056

نحوه دریافت خدمات حمل بار بین شهری با وانت

شما دوستان عزیز می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در صفحه اصلی شرکت حمل و بار با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین، می توانید وارد وب سایت شرکت حمل و بار شده و فرم ثبت سفارش حمل و جابجایی محموله را تکمیل نمایید.

توصیه می شود، ابتدا  از قیمت و شرایط حمل بار توسط خودروهای مختلف مطلع شده و سپس بهترین گزینه را برای حمل و انتقال محصولات خود، انتخاب کنید.

همکاران ما جهت ارائه بهترین خدمات به شما دوستان عزیز، سعی می کنند به تمامی سوالات شما پاسخ دهند. همچنین، مقرون به صرفه ترین قیمت را نیز برای شما پیشنهاد می کنند.

 

سخن پایانی

نرخ حمل محموله های بین شهری توسط وانت بار، بسته به نوع محموله، وزن و مسافت، محل یا منطقه بارگیری و غیره متفاوت است.  شرکت حمل و بار با ارائه خدمات ویژه همچون صدور بارنامه، صدور بیمه نامه و … بهترین سطح خدمات را به شما مشتریان محترم، تقدیم می کند. فقط با یک تماس از این مزایا بهره مند شوید.

تمام سعی ما بر این است که رضایت مشتری را در اولویت برنامه خود قرار بدهیم. ما مفتخر هستیم که در طول سال های فعالیت خود، بهترین سطح خدمات را در اختیار مشتری، قرار داده­ایم.

 

منبع : ویکی پدیا

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت × = 72

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما