نیسان یخچالدار محمد شهر کرج + قیمت و مزایای آن✔

نیسان یخچالدار محمد شهر کرج

انواع ماشین های یخچالدار امروزه به عنوان وسایل نقلیه ای که مواد غذایی فاسد شدنی را جابه جا می کند، در سیستم باربری دارای اهمیت فوق العاده هستند. یکی از انواع این گونه ماشین ها، نیسان یخچالدار است که در شهرهای مختلف همچون محمد شهر کرج به صورت گسترده استفاده می شود.

نیسان یخچالدار محمد شهر کرج جهت جابجایی و حمل مواد غذایی و یا سایر محصولات فاسد شدنی در حجم کم استفاده می شود. در حجم های بالاتر از سایر وسایل نقلیه یخچالدار استفاده می گردد.

 انواع شیرینی جات مختلف که نیاز به دمای بسیار پایینی دارند، انواع داروها و مواد غذایی از جمله محصولاتی هستند که توسط این گونه ماشین ها جابجا می شوند.در ادامه همراه یکی از بزرگترین مرجع حمل و نقل کشور یعنی حمل و بار باشید.

 

 قیمت ماشین یخچالدار محمد شهر کرج

کرایه نیسان یخچالدار محمد شهر کرج بسیار متغیر و متفاوت است. در هنگام جابجایی مرسولات مختلف، هزینه های گوناگونی توسط ماشین داران و شرکت ‌های خدماتی این منطقه دریافت می گردد.

  هزینه های جابجایی بسته به مسافت جابجایی، نوع مرسوله و عواملی از این قبیل متفاوت است. جهت اطلاع از هزینه و باربری کرج، لطفا به سایت حمل و بار مراجعه فرمایید.

 نیسان های یخچالدار محمد شهر کرج با داشتن ظرفیت های گوناگون و همچنین  تسهیل در جابجایی انواع مواد فاسد شدنی توانسته‌اند به حمل بارهای تجاری و جابجایی های مفید کمک بسیاری کرده و در رونق اقتصادی منطقه بسیار مفید واقع شوند.

 به نحوی که استفاده از آنها بسیار مفید و ضروری بوده و حذف آنها تقریباً کاری غیرممکن و محال است.

 

بیشتر بخوانید : باربری نیسان یخچالدار کرج

 

انواع بار نیسان یخچالدار محمد شهر کرج

مواد غذایی و محصولات مختلف که در دماهای گوناگونی نگهداری می شوند در ماشین هایی با همان دما ها نیز باید جابجا شوند.

 برخی از این دما ها صفر درجه بوده و برخی بالای صفر و بعضی دیگر نیز زیر صفر است.

 بنابراین انواع بار نیسان یخچالدار شامل دو گونه بالای صفر و زیر صفر است. نیسان های یخچالداری که دماهای متفاوت دارند، بار های گوناگونی را جابجا می کنند که متناسب با آن دماها است. مثلاً انواع لبنیات مختلف و یا برخی از انواع داروها نیاز به دمای بالای صفر دارند و در دمای زیر صفر خراب شده و از بین می روند. این دما در زمان حمل و نقل نیز باید حتماً رعایت شود.

ماشین های یخچالدار دارای ساختار خاصی هستند که عایق بوده و از ورود و خروج هوای محیط به داخل محفظه جلوگیری می کند.  همچنین از ورود رطوبت و سایر عوامل محیطی نیز جلوگیری می نماید. به همین جهت می توانند محیط های بسیار مناسبی برای نگهداری و حمل و نقل کوتاه مدت مواد فاسدشدنی به شمار بیایند.

بیشتر بخوانید : وانت بار کرج به شهرستان

 

مزایای استفاده از نیسان یخچالدار محمد شهر کرج

اولین نکته ای که در هنگام پرداختن به مزایای انواع نیسان یخچالدار می توان به آن اشاره کرد حجم کم و متوسط مواد غذایی است که می توان با آن ها جابه جا کرد.

بنابراین با استفاده از این گونه ماشین ها دیگر نیازی به پرداخت هزینه های حمل بالا به ماشین های بزرگ و جابجایی مواد کم و یا متوسط فاسدشدنی توسط ماشین های یخچالدار بزرگ نمی باشد.

داشتن حرارت یکنواخت و چرخش هوای ثابت و یکنواخت در این گونه ماشین ها از دیگر مزایای آن ها می باشد.

جهت اطلاع از قیمت ها لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

 

09125686201

09120191423

09357326006

 

 

 همچنین عایق بودن محفظه ای که در آن مواد مختلف فاسد شدنی نگهداری می شود از ویژگی های بسیار مهم این وسیله نقلیه است.

 انواع مواد غذایی که نیاز به درجات دمایی بالای صفر و زیر صفر دارند نیز به راحتی در این گونه ماشین ها قابلیت حمل و نقل را دارند.

 بنابراین با خیال راحت می‌توان مواد فاسد شدنی را در مسیرهای کوتاه و بلند مدت در این گونه ماشین ها جای داد و آنها را جابه جا نمود.

سخن آخر

جهت جابجایی مواد مختلف فاسدشدنی از وسایل نقلیه گوناگون یخچالدار استفاده می شود. نیسان های یخچالدار به دلیل داشتن ظرفیت های متوسط برای حمل بسیاری از مواد غذایی کم حجم و کوچک بسیار مناسب هستند.

 این وسایل نقلیه دارای هزینه ای مناسب تر در مقایسه با دیگر خودرهای باربری هستند. به همین جهت بسیار مورد توجه واقع شده‌اند.

 نیسان یخچالدار محمد شهر کرج از جمله وسایل نقلیه ای است که در این خطه جهت جابجایی انواع مواد فاسدشدنی بسیار پرکاربرد است و حجم بسیار بالایی از جابجایی ها توسط این وسیله نقلیه صورت می پذیرد.

نیسان یخچالدار می تواند مواد غذایی مختلف را که نیازمند نگهداری در دماهای زیر و بالای صفر هستند را جابجا نماید.

 

منبع : ویکی پدیا

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو × = 12

    خانه خدماتدرباره ماتماس با ما